28.03.2024
 
אקסס וטרוולפורט: ג′י די אס יפני חדש

 

 

שירות חדשות תיירות

 

אקסס (AXESS) מערכת ההפצה הגלובלית היפנית שבבעלות חברת התעופה היפנית ג'אל (JAL) וטרוולפורט הודיעו במשותף כי הן עומדות להשיק ג'י די אס יפני משופר. פלטפורמת ההזמנות החדשה והמשודרגת תהיה זמינה בלעדית לסוכני נסיעות משתמשי אקסס בתחילת אוקטובר.

שותפות זו החלה כבר באפריל 2012 כשטרוולפורט נבחרה לשותף הטכנולוגי על בסיס התאמתה לחשיבה האסטרטגית של אקסס. מאז פועלים שני הארגונים בשיתוף פעולה הדוק בהערכת הצרכים של תעשיית התיירות המתעוררת באזור ובתכנון ג'י די אס חדש ומשופר שייענה לדרישות סוכני הנסיעות והנוסעים היפנים. התוצר המקומי הגולמי ביפן, הכלכלה השלישית בגודלה בעולם, גדל בעקביות ברבעונים האחרונים בכאחוז אחד.

טרוולפורט משקיעה בקביעות מדי שנה 300 מליון דולר בפיתוח טכנולוגי וזוכה שוב ושוב בפרסים וציון לשבח בתחום. כחלק מהשותפות תהנה אקסס מפירות השקעה זו. מערכת אקסס החדשה תחליף את הקודמת תוך שימוש בקדמת הטכנולוגיה ובתשתית העדכנית של טרוולפורט. מסד הנתונים של טרוולפורט באטלנטה יארח את מסד הנתונים של אקסס ויעניק למשתמשים את הייתרונות בשימוש בפלטפורמת המחירים וההזמנות המתקדמת של טרוולפורט, פתרונות ושרותי רשת עדכניים, תוכן רחב יותר לבתי מלון והשכרת רכב, קישורים משופרים לחברות התעופה ועוד.

באקסס התייחסו לשינויים העוברים על תעשיות התעופה וההנסיעות המחייבים את מערכות ההפצה, המגשרות בין שתי התעשיות, להשתנות אף הן. אקסס בחרה למנף את הטכנולוגיה החדשנית של טרוולפורט, להציע באמצעותה ערך מוסף גבוה יותר הן לחברות התעופה והן לסוכני הנסיעות וכך לשמר את מעמדה כמערכת המובילה ביפן.

 

 

 

 

23/09/2013