29.03.2024
 
מבצעים ופרסים באייר פראנס / קלמ

 

 

שירות חדשות תיירות

 

קבוצת התעופה אייר פראנס / קלמ ישראל, הכריזה על מבצע מחירים מיוחד באתרי הבית שלה: "אמור לי מי אתה ואומר לך איזה יעד מתאים לך" (Flight Horoscope). במסגרת המבצע גולשים המבקשים לרכוש כרטיס טיסה ליעד מסוים, מוזמנים לענות על שאלון, אשר באמצעותו יציינו את העדפותיהם בתחומי עניין שונים. כך למשל ישאלו הגולשים: כיצד היית מעדיף לחכות לחבר - ישוב על כיסא נוח, שרפרף או כורסא? באיזו מהירות אתה מחליט החלטות: כמו חילזון? כמו דג? כמו צ'יטה? וכיו"ב.

בסוף השאלון, לאחר עיבוד הנתונים, יופיעו היעדים המומלצים שעלו בגורלו של המזמין ולצידם הצעת מחיר. בנוסף, יופיע ניתוח אופי משעשע של הנוסע בהתאם לבחירות שעשה. כך למשל, בעלי סימן היכר "טווס" שבולטים בשל האנרגיות והדינמיות שלהם יעשו הכל למען הנוחות שלהם. יחד עם ניתוח האופי יוצגו שירותים נוספים לנוחיותו של הנוסע, כגון השכרת רכב, שירות שינוי טיסה ועוד. במידה ויהיה מעוניין, יוכל המשתמש להזמין את הטיסה המבוקשת ישירות באתר.

נוסעים שיזמינו כרטיסי טיסה וירשמו (ללא עלות) באותה הזדמנות למועדון הנוסע המתמיד, ישתתפו באופן אוטומטי בהגרלת פרסים. בקרב גולשים שיזמינו כרטיס טיסה באמצעות חברת אייר פראנס בין התאריכים 1.10.2013 ועד 31.3.2014, יוגרל פרס ראשון של 160 אלף מיילים, המאפשרים כמעט כרטיס סביב העולם ופרס שני - כרטיס טיסה לפנמה במחלקת תיירים.

בקרב גולשים שיזמינו כרטיס טיסה באמצעות חברת קלמ בין התאריכים 1.10.2013 ועד 31.3.2014, יוגרל פרס ראשון - כרטיס טיסה זוגי לפנמה במחלקת תיירים. 

אתרי החברות בישראל: Airfrance.co.il , KLM.co.il

 

11/09/2013