28.03.2024
 
ענת סמובסקי, מנכ"לית מד קרוזס: שיפור גדול במקצועיות של הסוכנים שמוכרים שיט

 

 

ריאיין: גיורא נוימן

 

- הפופולאריות של נופש בשיט בינלאומי הולכת וגוברת בקרב הישראלים. מה הדבר המיוחד במוצר הזה שכל כך מושך את כולם?

אני חושבת שזה שילוב של כמה גורמים אשר יוצרים בסופו של דבר את החופשה האידיאלית והמבטיחה ביותר גם למי שמעוניין לטייל וגם למי שמעוניין קודם כל בנופש. חופשת שיט משלבת מספר סגנונות בילוי אהובים, והאוניות מציעות פעילויות בידור לכל שכבות הגיל ולכל סגנון. היא מתאימה לאלה המעוניינים בנופש פעיל ועד לאלה המעוניינים במנוחה מוחלטת. האפשרות לטייל במדינות שונות מבלי להיסחב עם מזוודות ולנוע מנמל תעופה אחד לשני מפתה מאוד, במיוחד למשפחות עם ילדים ולקהל בוגר יותר. בנוסף, הרעיון של חופשה בסגנון "הכול כלול" אהודה מאוד על הקהל הישראלי, ומתאימה לאלו הרוצים לקבל את מירב התמורה בעד הוצאתם.

 

- מה דעתך על המקצועיות של סוכני הנסיעות בתחום השיט?  

כמי שעוסקת בתחום כבר שנים רבות אני מבחינה בשיפור גדול במקצועיות ובידע של סוכני הנסיעות בענף השיט. אצל חלקם השיפור נבע מנכונות להתפתח מבחינה מקצועית, ואצל חלקם כורח המציאות הוביל לכך, שכן מדובר בענף הצומח במהירות והמתגמל ביותר בשנים האחרונות. בנוסף, סוכני נסיעות רבים הפליגו באופן פרטי, ובכל פעם שאוניה עוגנת בנמל אשדוד או חיפה אנו דואגים להזמין סוכנים לסיור מודרך באוניה. סוכני הנסיעות הם השותפים הפעילים להצלחה שלנו ומחובתנו להעניק להם את המענה הנדרש, ולכן אני פועלת לשיפור מתמיד של הצוות במשרד שלנו הן מבחינת השירות והן מבחינת המקצועיות עשינו ונמשיך לעשות מאמצים להגן על סוכני הנסיעות, מכיוון שאני מאמינה בחשיבותו של גורם אנושי ומקצועי כסוכן הנסיעות, זאת על אף עידן האינטרנט המתרחב.  

 

- איך את מסכמת את השנה שהייתה?  

חברת מד קרוזס כוללת שתי מחלקות נפרדות עם התמחויות שונות - מחלקת התיירות היוצאת ומחלקת התיירות הנכנסת. בתחום התיירות היוצאת השנה הייתה פורה וחיובית, עם דגש על חברת קוסטה. מכרנו הפלגות רבות בחברת קוסטה, בעיקר בנמלי הים התיכון ובארצות סקנדינביה. בנוסף, המכירות להפלגות קוסטה שהתחילו בנמל חיפה  נחלו הצלחה והחדרים אזלו מהר משחשבנו. בתחום התיירות הנכנסת גם כן הייתה שנה פורה. התיירים שביקרו במהלך השנה בנמלי ישראל טיילו ברחבי הארץ ונהנו מאוד מחוויות הביקור, לכן בסך הכל אני מסמנת את שנת תשע"ג כחיוביתלסיכום, אני מאחלת לסוכני הנסיעות ולכל שותפינו בענף שנת תשע"ד פורייה ומוצלחת.  

 

 

 

03/09/2013