27.04.2024
 
עפר כהן, מנהל השיווק של מגה פמילי: להסתמך על הסוכן כצינור שיווק בלעדי

 

 

ריאיין: גיורא נוימן

 

- איך עברה עליכם שנת תשע"ג?

טוב מאוד. שנה אחרי שנה אני עונה את אותה התשובה אבל אני יודע שאסור להתרגל לכך שהכל כל כך טוב, כי כל שנה צריך להתאמץ מחדש כדי לשמור על איכות המוצר, על מיצובו הגבוה של המותג, על נאמנותו של הסוכן ועל שביעות הרצון של המשפחה המטיילת. ואכן, בכל שנה אנחנו מתאמצים מחדש, ובסיומה של כל שנה אנחנו מסכמים אותה בסיפוק. שהרי האתגר הגדול שלנו הוא להיות מספיק אטרקטיביים ותחרותיים בשוק, ובכל זאת לשמור על סוכן הנסיעות, שהוא צינור ההפצה הבלעדי שלנו. או במילים אחרות: גם לשמור על איכות המוצר, גם על עמלת הסוכן וגם על מחיר סביר - וכל זאת מול השיווק הישיר האגרסיבי. המדובר בנקודת איזון עדינה מאוד, אבל אחרי ניסיון של לא מעט שנים אני חושב שאנחנו מצליחים למצוא את אותה נקודה.

אנחנו מתכננים כמה הפתעות בעונת הקיץ הבאה שאותן נחשוף במועד המתאים, ובינתיים לא נותר לי אלא להודות לסוכני הנסיעות על שיתוף הפעולה המעולה שיש לנו איתם ולאחל להם שנה טובה והמשך של עבודה משותפת פוריה.

 

 

03/09/2013