25.04.2024
 
אופרן מתרחבת לשווייץ

 

 

  

מאת גיורא נוימן


חברת השכרת הרכב אופרן מרחיבה את פעילותה לשווייץ. החברה, המשכירה רכב בלמעלה מ-60 מדינות, רכשה את פעילותה של "הולידיי אוטוס" בשווייץ ותהפוך אותה , ובימים אלה היא מסיימת את הטמעת מערכת המחשב הייחודית שלה בשווייץ, וכעת תהפוך אותה לסניף מקומי של אופרן. הפעילות בשווייץ מצטרפת לסניפים שמנהלת אופרן ברוסיה, צ'כיה, הונגריה, רומניה, יוון ועוד וכמובן בישראל.

בתוך שבוע שבועיים מקווים באופרן להודיע על כניסת החברה לעוד שתי מדינות באירופה.

אופיר דנאי, מנכ"ל אופרן, אומר כי השוק בשווייץ דומה בגודלו לשוק הישראלי, וייחודו הוא בהענקת שירות ללקוחות דוברי ארבע שפות: גרמנית, צרפתית, איטלקית ואנגלית. מערכת המחשב של אופרן, הגמישות הטכנולוגית שלה, והיכולת לעבוד במספר שפות, מספר רב של מטבעות וערוצי הפצה שונים נותנים לחברה יתרון מובהק בשוק מורכב זה.

החברה תפעל בשווייץ תחת השם אופרן, ותציג את המערכת לסוכני הנסיעות בתערוכות שונות בסתיו הקרוב בלוזאן ובציריך.

אופרן, שהיא סיטונאית השכרת הרכב הגדולה בישראל, מספקת ללקוחות את מותגי הרכב השכור המובילים בעולם. החברה מתמחה בפתרונות לקהל עסקי ולחברות ונחשבת לאחד השחקנים הגדולים ביותר בתחום זה, כמו גם בפתרונות ללקוחות פרטיים.

אופרן מתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים לאלפי סוכני נסיעות בישראל ובחו"ל, הכוללים מערכת מיוחדת לטיפול בהזמנות תוך ממשק נוח ואישור מיידי. המערכת מתעדכנת בו-זמנית במידע של עשרות ספקי רכב בינלאומיים (דוגמת אלמו, נשיונל, יורופקאר, באדג׳ט, הרץ, אנטרפרייז ועוד), ותומכת כאמור בשפות רבות והמרת שערי מטבע שונים. לא פחות חשוב מכך: התעריפים כוללים תמיד את המחיר הסופי, כולל מסים וביטוחים למיניהם.

לאחרונה נפרדה אופרן מהמותג "הולידיי אוטו", שהוצמד לשמה במהלך העשור האחרון, וזאת בעקבות החלטתן של בעלות השליטה במותג הבינלאומי, ענקיות התיירות המקוונת לסט מיניט האנגלית וטרוולוסיטי האמריקאית, לצאת מתחום השכרות הרכב.

אופיר דנאי, מנכ"ל אופרן, אמר היום: "אנו צופים כי ההתרחבות לשווייץ תגדיל משמעותית את הפעילות של אופרן מחוץ לישראל, ושמחים על הבעת האמון מצד גופים מובילים בענף התיירות הבינלאומי ביכולות של אופרן, הן הטכנולוגיות והן המסחריות".

 

 

25/08/2013