29.03.2024
 
צ′כיה: מאמץ מחודש לקידום תיירות מישראל

 

 

שירות חדשות תיירות

 

ביום שלישי ה-17 בספטמבר יערך אירוע חגיגי לקידום ועידו התיירות הישראלית לצ'כיה, בחסותו ובמעונו של שגריר צ'כיה בישראל, תומאש פויאר, בהרצליה פיתוח.

האירוע נערך בשיתוף עם טל תעופה, נציגת חברת התעופה הצ'כית CSA, וביוזמת איש העסקים איתן גולדמן, המשמש כמנכ"ל חברת "בוהמיה פרופרטיס" שבבעלותה בין השאר הרשת המלונאית JAN HOTELS. האירוע מיועד לבכירי ענף התיירות היוצאת בישראל, אנשי עסקים וראשי ארגונים מובילים במשק הישראלי.

לדברי איתן גולדמן: "צ'כיה היא יעד תיירות פופולארי שבו מבקרים מדי שנה למעלה מ-9 מיליון תיירים. בשנים אחרונות נרשמת בה מגמה עקבית של עליה במספר המבקרים מישראל, כשבשנה החולפת ביקרו שם יותר מ-100 אלף ישראלים."

עוד מסר גולדמן כי הרשת המלונות שבניהולו התאימה לאחרונה את מלון Duo בפראג לקהל הישראלי, הן בסגנון האירוח והן במגוון האוכל שמוגש בו. ובמיוחד הוא מציין את האפשרות לצפות במלון בערוץ טלוויזיה ישראלי ולקבל מידע בשפה העברית.

גולדמן מבקש לציין עוד כי צ'כיה זה לא רק פראג: "יש מקומות מאוד יפים עם הרבה אטרקציות במרחקי נסיעה סבירים מפראג. צ'סקי קרומלוב, לדוגמה, היא עיירה תיירותית קסומה וייחודית המוכרת על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי ומבקרים בה כמיליון תיירים בשנה,אולם רוב הישראלים טרם גילו אותה. אנחנו מציעים שם מלון כפרי אותנטי ועוד מלון בוטיק יוקרתי במבנה טירה מהמאה ה-16 בסגנון הרנסנס".

21/08/2013