29.03.2024
 
טרוולפורט: קונסולת שליטה בהתאמה אישית בתוצאות חיפוש

 

 

שירות חדשות תיירות

 

טרוולפורט, מערכת ההפצה העולמית לשוק סוכני הנסיעות, הודיעה אתמול על השקת קונסולת שליטה בתוצאות חיפוש (Search Control Console) - כלי חדשני להתאמה אישית של תוצאות חיפוש בזמן אמת. אפליקציה זו היא החידוש האחרון של טרוולפורט בתחום החיפוש החכם של טיסות ומאפשרת למשרדי נסיעות לשלוט במרוכז על יותר מ-35 כללים ומשתנים, ובכך לכוון את החיפוש רק לתוצאות הרלוונטיות לצרכי הלקוח או ולשיקולים העיסקיים של הסוכן.

 

קונסולת השליטה בתוצאות החיפוש של טרוולפורט היא פתרון מבוסס רשת יחיד מסוגו: היא מאפשרת למשרדי הנסיעות לקבוע משתנים לחיפוש טיסות בהתאם לצרכיו של הנוסע הבודד. לדוגמה - סוכן הנסיעות יכול לסנן רק תוצאות שאינן כוללות החלפת מטוס בשדה תעופה מסוים שאינו רצוי ללקוח. השליטה המרוכזת חוסכת מתן הוראות חוזרות ונשנות לצוות המכירה הקדמי, משחררת מהצורך בקידודים מורכבים וחוסכת זמן וכסף.

 

ניתן לכוון את החיפוש לפי הצרכים העיסקיים של הסוכן, למשל על ידי התאמת הגדרות החיפוש לעמידתו ביעדי המכירה שהציבו לו חברות התעופה.

 

כמו רוב המוצרים החדשים של טרוולפורט, האפליקציה החדשה יישימה וזמינה למשתמשי שלוש הפלטפורמות של טרוולפורט: וורלדספאן, גלילאו ואפולו.

 

לסרטון וידאו המציג את יתרונות האפליקציה החדשה ניתן להקיש כאן.

 

19/08/2013