25.04.2024
 
אמירייטס: חרם הוא השחור החדש

 

 

 

 מאת חגי רוזן

 

לאחר החשיפה שחברת התעופה אמירייטס כללה בחוזה הקמת הרכבל הלונדוני שלה סעיף חרם נגד ישראל, ולאור העובדה שקבוצת הכדורגל ארסנל מסרבת לגלות האם גם בחוזה האימוץ שלה עם חברת התעופה של איחוד האמירויות כלול סעיף חרם נגד ישראל בפרט או חברות ישראליות בכלל, חשבתי שנכון יהיה לעלות על עגלת החרמות והנידויים, שהרי ידוע מזה זמן בעולם האופנה שחרם הוא השחור החדש.

ובכן, כשירות לקוראים חובבי האופנה, להלן רשימת הגופים שאמירייטס איירליינס מאמצת (לפתוח פנקסי החרמות ולהעתיק):

 

מועדוני כדורגל: מילאן, ריאל מדריד, ארסנל (שאיצטדיונה אף נקרא ע"ש חברת התעופה), פריס סן ז'רמן, המבורג ואולימפיאקוס.

 

ארגוני כדורגל: FIFA (התאחדות הכדורגל העולמית), AFC (התאחדות הכדורגל האסיאתית).

 

טורנירים וליגות כדורגל: הליגה הסעודית, גביע אמירייטס השנתי (באיצטדיונה של ארסנל הלונדונית), וכן בית הספר לכדורגל של הקבוצה.

 

טניס: אליפות ארה"ב הפתוחה, אליפות הטניס בדובאי, גביע רוג'רס, גביע אינדיאן וולס (BNP Paribas Open), אליפות איטליה (Internazionali BNL d'Italia) ודירוג ה-ATP העולמי. 

 

ראגבי: מועדון Western Force האוסטרלי, איגוד הראגבי האמריקני (USA Rugby), טורניר HSBC Sevens World Series, וכן מאמצת רשמית של שופטי ומפקחי המשחקים מטעם איגוד הראגבי העולמי.

 

מירוצי מכוניות: 15 מירוצי הפורמולה 1 ברחבי העולם.

 

מירוצי סוסים: גביע מלבורן, דובאי ואירועים נוספים ברחבי העולם, כמו גם אורוות סוסי המירוץ היוקרתית של דובאי.

 

גולף: 18 טורנירי גולף ברחבי העולם, כולל היוקרתיים שבהם: גביע Ryder, הונג קונג הפתוחה, DP World Tour, BMW International, אליפות יפן הפתוחה, טורנירי WGC-HSBC, אליפות אוסטרליה הפתוחה, Avantha Masters, Ballantine's, אליפות סינגפור (ברקליס) הפתוחה, אליפות מאלזיה הפתוחה, אליפות תאילנד הפתוחה, אליפות צרפת (Alstom) הפתוחה, אליפות אירלנד הפתוחה ו-Boeing Classic.

 

קריקט: מועדון דארהם קאונטי האנגלי, שופטי איגוד ה-ICC, גביע העולם בקריקט, קבוצת Lord's Taverns האנגלית, וקבוצת Deccan Chargers ההודית.

 

שיט: גביע אמריקה, נבחרת ניו-זילנד.

 

בנוסף: איגוד הפוטבול האוסטרלי, התזמורות הסימפוניות באוסטרליה, התזמורת הסימפונית של סן פרנציסקו, פסטיבל הקולנוע הבינ"ל של דובאי, פסטיבל הספרות של דובאי, פסטיבל הג'אז של דובאי ואחרון חביב: רכבל ה-Air Line הלונדוני, שבעטיו החלה כל המהומה.

 

 

 

וכעת, קדימה להחרמה (שיטה מומלצת לחובבי הספורט: לעצום עיניים בזמן שידור משחק של ארסנל, או לחילופין להוסיף את שטרן חלובה לצוות הפרשנים בשידור הישיר של אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס).

 

 

 

 

 

 

19/07/2013