29.03.2024
 
קמפיין לעידוד התיירות בגוש עציון

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מועצת גוש עציון יוצאת בקמפיין מיוחד לעידוד התיירות באזור. דוידי פרל ראש מועצת גוש עציון: "דווקא כשרוצים 'לסמן' אותנו, אנחנו מציעים לציבור הישראלי להצביע ברגליים, לבקר באזורינו וכך להוכיח כי גם עבורם יישובי יהודה ושומרון בכלל ויישובי גוש עציון בפרט הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".  

גד כהנא, מנהל עמותת התיירות גוש עציון אשר יזם את הפרויקט מציין כי "לאחר נסיעה של 10 דקות בלבד מירושלים וללא פקקים מחכה פנינת תיירותית של ממש: מעיינות, מסלולי הליכה, האומגה הארוכה בארץ, טרקטרונים, אמה תת-קרקעית, מסלולי אופניים, האתר הלאומי הרודיון, מסעדות גורמה, מחלבות, יקבים, אתרי לינה, פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה".

בסרטון מיוחד שהופק לצורך הקמפיין, ניתן לראות את מגוון הפעילויות והאתרים שהאזור מציע.

הסרטון הופץ יממה לאחר המלצתו של האיחוד האירופי לא לשתף פעולה עם גופים ישראליים הפועלים בהתנחלויות ביהודה ושומרון, בשכונות היהודיות במזרח ירושלים וברמת הגולן. בעניין זה, מדגיש ראש מועצת גוש עציון כי "אין זמן טוב יותר לעידוד התיירות באזורי יש"ע. דווקא כשרוצים "לסמן" אותנו, אנחנו מציעים לציבור הישראלי להצביע ברגליים לבקר באזורינו וכך להוכיח כי גם עבורם יישובי יהודה ושומרון בכלל ויישובי גוש עציון בפרט הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".

18/07/2013