18.04.2024
 
מנצ′סטר יונייטד ואירופלוט - הסכם חסות

 

 

מאת שירן כצנלסון

 

מנצ'סטר יונייטד הודיעה על שותפות בת חמש שנים עם אירופלוט, חברת התעופה הלאומית הרוסית, שתהיה חברת התעופה הרשמית של מועדון הכדורגל המפואר.

ההודעה התפרסמה ​​בטקס באצטדיון של המועדון, האולד טראפורד, על ידי מנכ"ל אירופלוט, ויטלי סוליאב, ועל ידי מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד, ריצ'ארד ארנולד. בנוסף, בטקס נכחו גם מנהל הקבוצה, דוד מויס וסגל הקבוצה.

כחברת התעופה הרשמית של מנצ'סטר יונייטד, אירופלוט תספק לאלופת הפרמיירליג, ליגת העל האנגלית, ייעוץ אסטרטגי בנושא נסיעות הקבוצה.

לאירופלוט צי של 137 מטוסים, המהווה את אחד הציים הצעירים ביותר באירופה, עם גיל ממוצע של חמש עד שש שנים. בשנת 2012 החברה הטיסה 27.5 מיליון נוסעים.

מנכ"ל מועדון הכדורגל, ריצ'ארד ארנולד, אמר: "מנצ'סטר יונייטד גאה ושמחה מאוד בשל הצטרפותה של חברת תעופה בעלת איכות גבוהה כאירופלוט. כמו המועדון שלנו, אירופלוט מדגימה עבודת צוות יוצאת מן הכלל, איכות וגאווה במורשתה, תוך אימוץ טכנולוגיות חדשות, וחדשנות ברמה גבוהה. אירופלוט חוגגת את יום הולדתה ה-90 השנה, אך מרשימה אותנו עם אנרגיית הנעורים שלה. אנו מצפים לפיתוח שותפות משמעותית עימם והגעה למעריצים שלנו בדרכים חדשניות ומתגמלות".

15/07/2013