28.03.2024
 
מדים חדשים לעובדי יונייטד

 

 

שירות חדשות תיירות

 

יותר מ- 64 אלף עובדי יונייטד איירליינס ברחבי העולם ובישראל - ביניהם צוות הדיילים, נציגי שירות לקוחות, עובדים טכניים ומפעילי ציוד של החברה - מתחדשים בימים אלה במדים חדשים, המתאפיינים בגוני כחול, זהב, כסף ואפור.

"המדים החדשים משדרים עכשוויות ותחכום, המשקפים את ערכי חברת התעופה המודרנית שאנו בונים," אמר ג'ף פולנד, סגן נשיא בכיר לשיווק, טכנולוגיה ואסטרטגיה ביונייטד. "בהמשך למשוב שקיבלנו מהעובדים, עיצבנו פריטי לבוש מקצועיים, מסוגננים ופונקציונליים."

מאוחר יותר במהלך השנה יקבלו גם טייסי החברה מדים בעיצוב חדש, בצבעי הכחול המקובלים של החברה, עם פסים ועיטורים בזהב. בקבוצות עובדים אחרות, תפיסת העיצוב של המדים תכלול:

  • דיילים ודיילות: המדים כוללים אוסף של פריטי לבוש בשחור - מכנסיים, חצאיות, סוודרים, אפודות ובלייזרים, עם שתי שורות עיטורים כסופים על השרוולים. הדיילות ילבשו גם סוודרים, אפודות, ז'קטים בשרוול קצר ושמלות בשני עיצובים, כולל שמלה בצבעים המוכרים של כחול עם פס שחור. הלבוש העליון, לדיילות ולדיילים כאחד כולל מעיל שחור לכל עונה בשנה ומעיל צמר אפור, עם דש כפול (אופציונלי).

  • נציגי שירות לקוחות: המדים כוללים בלייזרים, מכנסיים, סוודרים, אפודות וחצאיות בשחור. נציגי השירות ילבשו גם חולצות צבעוניות וצעיפים ייחודיים, בצבעים המציינים את תפקידיהם השונים.

 

 

 

14/07/2013