23.04.2024
 
בריטיש: מערכת תיוג מזוודות חכמה

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בריטיש איירווייס תשיק בחודש הבא לתקופת ניסיון מערכת תיוג מזוודות אלקטרונית שמיתרת את הצורך בהנפקת נייר תיוג חדש בכל טיסה. לאחר הצ'ק אין, לקוחות רק צריכים לסרוק את התגית האלקטרונית באמצעות הסמארטפון שלהם, ובכך לעדכנו באופן אוטומטי עם ברקוד ייחודי המכיל את פרטי הטיסה ומוצג באופן ידידותי ומובן על צג המכשיר.

התהליך חוסך לנוסעים זמן יקר, שכן אחרי סקירה מהירה הם עוברים את האבטחה ומגיעים היישר לטרמינל ומספיקים לבקר בחנויות הדיוטי-פרי או לנוח לפני הטיסה.

התג האלקטרוני נועד לשימוש חוזר. פרנק ואן-דר פוסט מנהל מותג שירות וחוויית לקוח בבריטיש איירווייס: "זהו מכשיר חכם אך פשוט להפליא, שנותן לכל לקוח תג אישי ומותאם שמתעדכן באמצעות סריקה מהירה של הסמרטפון- בכל טיסה מחדש. כפי שאומרת האימרה - 'דברים טובים מגיעים באריזות קטנות', והמצאה קטנה זו לא יוצאת מן הכלל. התג האלקטרוני הוא רק אחד מהפיתוחים שיחוללו מהפכה בתהליך העלייה למטוס ובחוויית הנוסעים".

ניסויים נוספים נעשו בתחום השירות העצמי: שערי עלייה אוטומטים, שירותי נשיאת מזוודות, צ'ק אין אוטומטי ועוד. התגים האלקטרונים פותחו על ידי בריטיש איירווייס בשיתוף עם Densitron Displays ו-Designworks Windsor, ונמל התעופה הית'רו מסייע בהליך הנסיוני.

הפיתוח מהווה חלק מהשקעה של מעל 7.5 מיליארד דולר בחמש השנים הקרובות של בריטיש איירווייס במטוסים חדשים, במחלקות משודרגות, בטרקלינים ובטכנולוגיות חדישות.

02/07/2013