19.04.2024
 
ריג′נט: הכל כלול, הכל דה-לוקס

 

 

מאת חגי רוזן

רק שלוש אוניות נוסעים מפעילה חברת הקרוזים ריג'נט סבן סיז, אבל כל אחת מהן יכולה לעורר את קנאתן של חברות גדולות בהרבה. כי אוניות אלה ממוצבות בקצה העליון של פירמידת ענף השיט, עם רמות לוקסוס שאין כדוגמתן. ומה שמרשים עוד יותר: ריג'נט היא גם החברה היחידה בעולם המציעה את השיט בשיטת הכל כלול. והכוונה היא הכל מכל כל: כולל האלכוהול והשמפניה במיני בר ובארבע המסעדות (בינלאומית, איטלקית, צרפתית ואמריקן גריל), כולל רום סרוויס, כולל הטיפים לאנשי הצוות, כולל סיורי החוף וכולל אפילו כרטיס לאופרה, אם זו כלולה בסיור. בעצם, מלבד טיפולי יופי וספא, הנוסע אינו משלם דבר במהלך השיט. אגב, מי שמעוניין יכול לסעוד את הארוחות בחדרו. המלצר ישרת אותו גם שם.

גבריאלה פונזו (Gabriella Fonzo), מנהלת המכירות לאזור אירופה, הכולל גם את ישראל, ביקרה לפני שבוע בתל אביב לפגישות עבודה עם אנשי אופיר טורס, המנכ"ל בועז וקסמן, מנהל מחלקת השיט צופר עוז ומנהל הפיתוח העיסקי גיל רובין.

אופיר טורס מייצגת את ריג'נט בישראל, ובועז וקסמן מעיד על עצמו שהוא מעריץ את המוצרים שלה כנוסע. "מלבד זאת, כסוכני נסיעות אנחנו מייחסים חשיבות רבה לעובדה שהאתר של ריג'נט לא מאפשר הזמנה ישירה, הלקוח חייב לפנות לסוכן שלו," מדגיש וקסמן.

גבריאלה פונזו אומרת שהיא תולה תקוות בשוק הישראלי הצומח במהירות. "בחמשת החודשים הראשונים של השנה מכרנו יותר מאשר בכל שנת 2012," היא מציינת. מספרי הנוסעים הישראלים לא כל כך מעניינים אותה, הרבה יותר מעניין אותה מחזור המכירות. והמחזור הוא בהחלט מכובד. למשל, לא מזמן מכרה אופיר טורס לזוג נופשים חבילת שיט ל-72 יום.

הקיבולת של סבן סיז ווייג'ר ושל סבן סיז מרינר (50 אלף טונות כל אחת) היא 700 מפליגים. סבן סיז נוויגייטור (30 אלף טונות) יכולה לארח 490 מפליגים. המדובר באוניות יחסית קטנות אבל האירוח הוא ברוחב לב, המתבטא קודם כל בגודל הסוויטות: החל ב-28 מ"ר ועד 186 מ"ר. כמעט לכולן צמודה מרפסת.

בסך הכל מציעות האוניות 11 סוגי סוויטות, שמחירן הולך וגדל עם הגודל וגם עם השירות הנלווה אליהן, כמו קונסיירז' בדרגות הביניים ועד באטלר צמוד בדרגות הגבוהות.

מסלולי השיט של ריג'נט מגיעים לכל הפינות המעניינות בימים ובאוקינוסים של כדור הארץ. בשנה הבאה פותחת החברה מסלול מרתק חדש: שיט של 10 לילות בין איי פולינזיה, עם יציאה מפפטה בירת טיהיטי וחזרה לאותו נמל. המחיר: 3,179 אירו.

 

- זו הוצאה רצינית מאוד.

פונזו: "בדקנו את מחירי האכסון בפולינזיה ומצאנו שלהתארח במלונות שם במשך עשרה ימים יעלה יותר".

 

- אגב, איזה פתרונות יש לכם לשומרי כשרות?

פונזו: "אם הנוסע מעוניין בכך ומודיע לנו בזמן ההזמנה, נארגן לו ארוחות כשרות שבושלו מראש ונארזו כנהוג, כולל ארוחות גלאט. למי שמחמיר פחות, נציע ארוחות המבוססות על בשר משחיטה כשרה. ויש נוסעים שמסתפקים בכך שהם לא אוכלים בשר אלא דגים בלבד."

 

30/06/2013