29.03.2024
 
בכירי אמדאוס ביקרו בישראל

 

 

מאת חגי רוזן

בתחילת החודש ביקרו בארץ נציגי הנהלת אמדאוס העולמית, שבאו להתרשם מקרוב וללמוד את השוק המקומי ופעילות החברה בישראל. המשלחת, בראשותה של פטרה אולר, סגנית נשיא לאזור צפון, מרכז, מזרח ודרום אירופה, כללה גם את לוץ פורנווג, עוזרה הבכיר, חנס דה ויר ממחלקת משאבי אנוש ודייב אלן, מהמחלקה המסחרית.

הארבעה סיפרו כי התרשמו מאוד מהנעשה בסניף אמדאוס ישראל ומרמת היצירתיות הגבוהה לה נחשפו בתחומים של מציאת פתרונות לשוק המקומי. לדבריהם, הם מצאו כאן מספר רב של רעיונות אותם ראוי לקדם בשווקים הבינלאומיים בהם פועלת חברת אמדאוס. "אנחנו בוחנים אפשרויות כיצד להפיץ את המודל והחוויה שמצאנו אצל אמדאוס בישראל לשאר מדינות אמדאוס בעולם," אמרה פטרה אולר, בסיומו של כנס שבו הוצגו בפני האורחים מגוון מוצרים ופיתוחים הנערכים במחלקת הפיתוח של אמדאוס ישראל, תוך חשיבה מעמיקה על צורכי השוק המקומי ולטובת הלקוח, הסוכן והספק.

בין הפיתוחים היותר מפורסמים: מועדון אמדאוס פירסט, שפותח בישראל בשנת 2004 ומערכת ALP.

במסגרת הביקור בארץ נפגשו חברי ההנהלה עם פרופ' עמוס אלעד, סגן נשיא אוניברסיטת ת"א, כדי לבנות תוכנית שיתופית בין אמדאוס גרמניה לסטודנטים בישראל לתואר ראשון ושני במתמטיקה ומדעי המחשב. כן נמסר כי באמדאוס העולמית בוחנים אפשרות להשקיע בתחום ההיי-טק בישראל.

 

30/06/2013