20.04.2024
 
מונה בסט: אוסטריה למשפחות

 

מאת שלומי ברק*

אחרי ההצלחה של החופשה המשפחתית בכפרים של הולנד והנסיעה המשפחתית ליער השחור, נותרנו עם השאלה: מה עכשיו? מה יעמוד בציפיות אחרי כל כך הרבה חוויות שרווינו בנסיעות המשפחתית? התשובה החד משמעית: היעד הבא הוא ללא ספק אוסטריה.

אוסטריה שנתפסת בעינינו כיעד תרבותי קלאסי יקר, נוצץ וסולידי לקונצרט או חופשת סקי, מציעה למשפחות הרבה יותר מכל יעד אחר באירופה.

את ההנאה מאוסטריה לילדים אין צורך לעטוף באריזת פארק בילויים כדוגמת יורו דיסני, אפטלינג, אירופה פארק או אפקוט, מהסיבה הפשוטה שכל החוויות וההרפתקאות הם חלק אינטגרלי מהנוף הטבעי של הארץ שיופי נופיה עולה על כל דמיון. זהו גם יעד אידיאלי לטיולי כוכב - מתמקמים במקום אחד ובכל יום נוסעים כשעה ליעד חדש קרוב. בזלצבורג-לנד לא פחות מ-160 אגמים יפהפיים המשובצים בין הרים אלפיניים, כאבני טורקיז כחול בתוך ענק מרהיב. מורדות ההרים שופעים כרי עשב מוריקים המשמשים כר מרעה לעדרים הרועים בשלווה מעוררת קנאה. מרחק שנות אור מהמולת החיים השועטים ללא הרף.

מגוון אטרקציות לילדים: מגלשות הרים, מצודות וטירות אבירים, מסע בקרוניות במכרות אפופות מיסתורין, מערות קרח, מגלשות הרים ונוף אלפיני עוצר נשימה.

לחובבי הטבע: טרקים מסלולי טיול של אלפי ק"מ, רכיבה על אופניים במסלולים מסודרים, טיפוס על הרים או גלישה במדרונות הרים. בין ההרים חבויים כפרים ציוריים ששוכנים למרגלות הרים שבפסגותיהם טירות ומצודות הנישאות בגאון. זה המקום שבלב כולנו מתנגן כצביטה בלב "כאן הייתי רוצה לחיות את שארית חיי".

למונה סיטונאות בתי מלון בלעדיים הממוקמים כאילו בתוך גלויה בלב כפרים ציוריים. מלון BRÜCKENWIRT (ארבעה כוכבים) שממוקם בלב זלצבורג-לנד, הוא מלון חלומי עם ספא על בסיס חצי פנסיון עם ארוחת ערב חגיגה קולינארית מוקפדת של חמש מנות בהגשה. מלון למשפחות עם בריכת שחייה מחוממת.

 

חמישה ערוצים

מונה בסט, מחלקת הסיטונאות של מונה טורס, מתמקצעת בחמישה ערוצי מוצרים:

חבר העמים, יעדים מתמחים, אקזוטיקה, נופשונים וספא.

בחבר העמים - מציגה מונה בסט פריסה רחבה של יעדים. בשיתוף עם אל-על היא מציעה את מוסקבה, סנט פטרסבורג וקייב. בשיתוף עם סאנדור מקבוצת אל-על היא מציעה את מינסק ווילניוס. עם חברת התעופה איירוניקס, שמונה בסט משמשת כג'י-אס-איי שלה, היא מציעה את סימפרופול (קרים).

כוח הקנייה וההתמקצעות של הרשת ביעדי חבר העמים מאפשרים לסוכני הנסיעות ליהנות מיתרון עדיף בשוק על ידי מחירים הזולים משמעותית ממחירי המערכות, ובעיקר עם מלאי מקומות גם בתאריכים בעייתיים. בנוסף, הסוכן נהנה מעמלה מוגדלת של החל מ-7% על כל מרכיבי המחיר (יותר מה-BPS).

 

יעדים מתמחים - גרמניה ואוסטריה. בגרמניה מתמחה מונה בסט ביער השחור, עם יתרון בולט ביעדים כמו פרנקפורט (עם לופטהנזה), מינכן ובאזל. מיקומה של באזל על נקודת הגבול שבין שלוש המדינות גרמניה, צרפת ושוויץ מאפשר למטיילים להפוך אותה לנקודת מוצא למרכז אירופה בכלל וליער השחור בפרט, שנמצא במרחק של פחות מחצי שעת נסיעה. מינכן הפכה ליעד מרכזי לטסים לבוואריה ולמערב אוסטריה - זלצבורג-לנד והטירול.

 

אקזוטיקה - המחלקה האקזוטית מיצבה את עצמה כמקצועית והמובילה בענף. כפי שאומרת וולרי בן-צור, מנהלת המחלקה: "בכל מקום המוקף ים - שם אנחנו נמצאים ומציעים את העסקות האטרקטיביות ביותר. לכל היעדים שקשורים לים בצבע טורקיז, עם חול לבן ורומנטיקה, הכתובת היא מונה אקזוטיקה".

 

נופשונים - מונה בסט ממשיכה בהגדלת מצאי המקומות ליעדי הנופש הקלאסיים: ברצלונה, פראג, בודפש, רומא, אמסטרדם, כרתים, בורגאס. השנה גם הוסיפה את רודוס ואנטליה.  

 

ספא - מחלקת הספא מציגה יעדים חדשים בליטא (יורמלא ודרוסקנקאי), קרים, רומניה, בולגריה, סלובניה, פולין ווינה (כיעד מוצא לסלובקיה). כל אלה מצטרפים ליעדי הספא המוכרים בצ'כיה והונגריה.

חשוב לציין שמחלקת הספא של מונה בסט היא הגורם היחיד בתחום שלא מוכר מוצרי ספא ישירות ללקוחות.

 

 

_________________________________________ 

* הכותב הוא מנהל מונה בסט, הסיטונאות של מונה טורס

 

 

 

30/06/2013