19.04.2024
 
ספא ויוקרה בהרודס ים המלח

 

 

מאת יוסי זילברמן*

המלך הורדוס בנה לו באזור ים המלח מצודה מפוארת ומרחצאות מפנקים שניצלו את סגולות המרפא המיוחדים של המקום הנמוך בעולם. רשת המלונות פתאל הלכה בעקבות הורדוס, ובאפריל השנה השיקה את המלון השלישי בסדרת מלונות היוקרה שלה, "הרודס ים המלח", בהשקעה של למעלה מ-60 מיליון שקלים. אנדראוס נויידם, המעצב הבינלאומי של רשת ליאונרדו העולמית, עיצב את המלון תוך שילוב והתמזגות עם הנוף האזורי, גוונים של טורקיז וזהב, מרצפות פסיפס עדינות. אפילו המדים של חלק מעובדי המלון הם טוניקות לבנות רקומות בהשראה המדברית.

המלון מציע 223 חדרי אירוח, מהם 45 חדרי טרקלין ו-16 חדרי גן בקומת קרקע עם בריכה מאורכת צמודה ומשותפת. כל חדרי המלון פונים מזרחה לעבר הים, ורמת האיבזור בהם זהה ברובה.

ההרודס מוגדר כמלון ספא עם מתחם במסורת מותג היוקרה ויטליס ומציע מגוון רחב של סוגי טיפולים. האורח הנכנס לטיפול יכול לבחור את סוג המוסיקה וריח השמנים שהוא אוהב.

מתחם ויטליס כולל גם בריכה מקורה של מי ים מלוחים, ג'קוזי, חמאם וחדרי כושר. כל הטיפולים בתשלום, וכמו באתרי ספא אחרים הם אינם זולים. ייחודי למלון הוא חוף הרחצה הפרטי הנגיש והצמוד למלון ובו סככות צל רבות, סידורי ישיבה נוחים ונקיים ומזח מרוצף החודר כ-100 מטרים לתוך הים. בריכת המים המתוקים נמצאת בין הבניין לבין חוף הים. לידה ממוקמים מועדוני פעילות לנוער ולילדים.

דגש מיוחד מוקדש במלון לקולינריה. המסעדה מציעה תפריט עשיר ומגוון ושפע של מנות, כולן מוגשות בטוב טעם. היין והאלכוהול הם בתשלום נפרד.

ליד המסעדה ממוקם הטרקלין לאורחי אח"מ של המלון ובו שירות של ארוחות קלות חלביות בשעות היום. בקרוב חדר הטרקלין ייהפך החל מהשעה 19:00 בערב למסעדה חלבית יוקרתית בשם "פרימה ורה", בניהולו של שלום קדוש, השף הוותיק של רשת פתאל. המלון כשר.

רוני אלוני, סמנכ"ל השיווק של מלונות פתאל, מסביר את ההשקעה הכספית המשמעותית בכוונה להפוך את הרודס ים המלח למלון בעל איכויות גבוהות, המעניק חווית חופשה שונה מכל מה שהוצע עד היום באזור. לדברי אלוני, רמת השירות הגבוהה ביותר אליה הם שואפים, שטחי הציבור הנרחבים והמושקעים, העיצוב הייחודי הפנימי, חוף הים הפרטי שאין למלונות אחרים, יהפכו את הרודס למלון הטוב ביותר בים המלח. הוא גם צופה שחלק נכבד מהלקוחות יהיו הקהל החוזר.

כמתבקש מכך גם רמת המחירים במלון היא גבוהה יותר, אך היא תתעדכן לפי מדדי ההיצע והביקוש ולמצב התחרות באזור.

מחירי פתיחה בחודש יוני: באמצע השבוע - 1,050 ש' לזוג ללילה על בסיס חצי פנסיון. בסופי שבוע המחיר עולה ל-1,350 ש'.

הנופשים בסופי השבוע ייהנו מבונוס נוסף - בימי שישי בערב מנכ"ל המלון רני שטרית נוהג לנגן בפסנתר הלבן המוצב ליד הבר לחנים ישראלים, והמוסיקה נשמעת בכל רחבי הלובי הגדול והיפהפה.

 

 

 

 

______________________________________

* המחבר היה אורח רשת מלונות פתאל והרודס ים המלח

 

30/06/2013