29.03.2024
 
ספיריט: טיסה ישירה לאיי סיישל בסוכות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

כבכל עונת חגים בשנים האחרונות, גם השנה חברת ספיריט (לשעבר ספיריט מדראפט) מציעה טיסה ישירה לאיי סיישל בחודש ספטמבר (חופשת סוכות) בתאריכים 19-26.09.2013.

החברה מציעה שהייה בת שבעה לילות במלונות מהיפים בעולם על חופי הטורקיז המפורסמים של האי, שש שעות מנתב"ג ישירות, באמצעות חברת התעופה הישראלית סאנדור, במקום טיסות ארוכות ומתישות דרך אירופה שנמשכות כ-24 שעות. הזדמנות פז להגיע לאחד היעדים היוקרתיים בעולם.

טלי יטיב, מנכ"לית ספיריט: "אלפי ישראלים כבר ביקרו בסיישל בזכות הטיסות הישירות שאנחנו מפעילים באופן בלעדי מזה שש שנים, והקהל הישראלי רוצה עוד ועוד. לכן החלטנו להזמין את לקוחותינו ליהנות מחופשת קיץ חלומית, קלה ונוחה להגעה. האיים של סיישל הם חלומם של תיירים מכל העולם אשר שמעו על 'גן עדן', שזוכה לכינוי זה בזכות הנופים הנפלאים, הצמחייה, בעלי החיים ועופות המיוחדים לאזור זה ובזכות התושבים מסבירי הפנים. הטיסות מהוות חסכון עצום בכסף ובזמן. רק שש שעות טיסה מתל-אביב וניתן לראות את החופים היפים בעולם שבאי לה-דיג, את שמורת הטבע הייחודית של קוקוס הים שבאי פראלין ואת צבי היבשה הגדולים שסובבים ברחבי האיים".

איי סיישל הם ארכיפלג המורכב מכ-115 איים בשטח של 455 קמ"ר בסך הכל, באוקיאנוס ההודי, 1,600 ק"מ מזרחית לחופי אפריקה. כ-40 מהאיים עשויים גרניט - בעיקר האיים הגדולים והמיושבים, ואילו יתר האיים הם איי אלמוגים המיושבים בעיקר במושבות ציפורים גדולות.

מעבר לחבילת הנופש יוכלו האורחים המעוניינים להשתתף בסיורים מודרכים או עצמאיים במהלך החופשה, כגון סיור באי המרכזי מאהה ובויקטוריה הבירה, שיט לשמורת הימית סנט-אן סיור לאיים פראלין, לה דיג ועוד.

 

מחיר לחבילות נופש: החל מ-2,990 דולר לאדם בחדר זוגי, כולל טיסה ישירה ושבעה לילות על בסיס לינה, ארוחת בוקר והעברות.

לפרטים נוספים: 03-5788801

אתר: www.mss1.co.il

 

 

 

25/06/2013