28.03.2024
 
אשת: אתר חדש להזמנת אטרקציות ואירוח כפרי

 

 

 

מאת גדי קנר

 

קבוצת התיירות אשת טורס השיקה את tix.co.il - אתר חדש וייחודי בשוק התיירות הישראלי, בהשקעה של מיליוני שקלים. מנכ"ל קבוצת אשת, אפרים קרמר, אומר כי האתר מביא עימו מהפכה כפולה – גם לבעלי האטרקציות והנופש הכפרי בישראל וגם לקהל המטיילים הישראלי, שעד עתה נעדר יכולת הזמנה אמיתית ומלאה דרך האינטרנט של מוצרי אטרקציה ונופש כפרי".

עד כה, אומר קרמר, לכ-70% מהעסקים בענף לא היה כל פתרון להזמנה ישירה של המוצרים שלהם, עובדה שפוגעת בפוטנציאל המכירות שלהם, ומנגד מקשה על הלקוח להגיע למוצרים אלה.

לדברי קרמר, הביקוש לאטרקציות ואירוח כפרי נמצא בעלייה קבועה, אולם עד עתה לא הייתה כתובת אחת שריכזה את ההיצע ואפשרה להזמין בפועל מוצרים מותאמים. "באמצעות tix תתאפשר הזמנת כרטיסים לאטרקציות און-ליין, וקבלה מיידית של השובר לאטרקציה, טרם היציאה מהבית, או אפילו הזמנה באמצעות הסלולרי תוך כדי הנסיעה לטיול. בנוסף, האתר מציע חבילות שנתפרו במיוחד על ידי מומחי אשת טורס, המשלבות נופש כפרי, ואטרקציות מגוונות," אמר.

גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס, מציינת כי האתר גדל מדי יום ואטרקציות רבות ממשיכות להצטרף למיזם. עד כה הצטרפו לאתר יותר מ-200 אטרקציות ומאות בעלי צימרים ואירוח כפרי עם 7,000 חדרי אירוח בסך הכל. "המטרה שלנו היא להגיע לכל האטרקציות, המוכרות, והפחות מוכרות בישראל, ולהציגן ללקוח הישראלי תחת קורת גג אחת ומסודרת, אמרה זכאי.

באשת טורס ממשיכים לצרף מדי יום אטרקציות רבות למיזם, כאשר המטרה היא להגיע לכל האטרקציות, המוכרות, והפחות מוכרות בישראל, ולהציגם ללקוח הישראלי תחת קורת גג אחת ומסודרת.

 

 

היום

עד סוף 2013

מעל 200 אטרקציות בהזמנה ישירה

500 אטרקציות בהזמנה ישירה

מעל 7000 חדרים בצימרים, מלונות בוטיק, אירוח בקיבוצים, קמפינג

10,000 חדרים שיכללו בין היתר את מאגר הצימרים הגדול בישראל

עשרות חבילות טריפל משולבות לינה ואטרקציות

חבילות הכוללות גם שוברים למסעדות

עברית ואנגלית

רוסית

 

קישור לסרטון הסבר על האתר »

 

יתרונות האתר:

  • אתר מכירה ולא אתר תוכן - אתרי האינטרנט הקיימים כיום בתחום האטרקציות והאירוח הכפרי הינם אתרי תוכן המכילים בעיקר מידע ללא יכולת לבצע דרכם הזמנה ישירה. tix הינו אתר מסחר אלקטרוני (E-commerce) ובו מאות פעילויות, אטרקציות ואתרי אירוח, הניתנים לרכישה מיידית באינטרנט.

  • חשיפה לאטרקציות פחות מוכרות - אתר tix חושף לציבור הרחב מאות אטרקציות ואירוח כפרי שעד כה לא היו להם אתרי אינטרנט או לא אפשרו רכישה און-ליין. באמצעות הפלטפורמה שמציע tix, זוכים אותם אתרים לחשיפה של לקוחות רבים.

  • ערוצי מכירה מגוונים - לראשונה בישראל מציג tix פתרון מערכתי מקיף: האתר יאפשר מכירה ישירה באמצעות אינטרנט, מובייל, פייסבוק, מוקדני המכירות של אשת טורס, ממשק קופה, אתר האינטרנט של בית העסק, סוכני נסיעות ועוד.

  • פניה לשוק התיירות הנכנסת - כחלק מהשאיפה לחשוף את התיירות הנכנסת לישראל להיצע האדיר של אטרקציות, אירוח כפרי ותוכן חווייתי, tix יציע סביבת מכירה מלאה לכל המוצרים בו גם בשפה האנגלית, ויעלה עד סוף 2013 ב-3 שפות נוספות.

24/06/2013