29.03.2024
 
מלון בוטיק חדש יוקם בים המלח

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת הנדל"ן הבינלאומית Bercleys, אשר בימים אלו מתחילה בבניית הקניון הראשון בים המלח בהשקעה של כ- 200 מיליון ש', מתכננת לנופשים באזור הפתעה נוספת - מלון בוטיק מפואר - "מלון בוטיק ים המלח". מדובר בפינוק שלא נראה כמותו בענף המלונאות בישראל וכמובן לא באזור ים המלח. בניין המלון מעוצב באופן מיוחד להפליא, עם 50 סוויטות בלבד, בשלוש קומות בלבד, סוויטות מפוארות של שניים, שלושה חדרים לסוויטה, שתכלול: מרפסת דק רחבת ידיים ובה בריכת שחייה פרטית, מערכת קולנוע ביתית בסלון, ג'קוזי במקלחת ועוד. כן ייהנו באי המלון מספא יוקרתי, בריכת מי מלח, בריכת מים מתוקים גדולה, מסעדות גורמה, גינה פנימית ועוד.

המלון ישתרע על שטח של כ-7.5 דונם ממש מול המקום שבו צפוי להיבנות קניון ים המלח. ההשקעה במלון מוערכת בכ-150 מליון ש״ח ובנייתו צפויה להסתיים ב-2015.

ב-Bercleys מבטיחים להשקיע בעיצוב ייחודי למדי, אשר יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מלונות דירות פאר בעולם. עיצוב הפנים של המלון עתיד להיות בהשראת ים המלח ונופיו, כגון: שימוש בקריסטלים נוצצים, המסמלים אוצר בלום של מינרלים.

מלבד שירותי המלון הסטנדרטיים כמו חדר כושר, חדרי וועידות, מטפלת ומכון יופי, האורחים צפויים לקבל גם שירותים פחות קונבנציונאליים, כגון: ספריית DVD, שירותי הליקופטר, לימוזינות ועוד. 

לדברי עו"ד חגי אדורם, נציג חברת Bercleys: "ההחלטה על הקמת מלון בוטיק הייתה החלטה טבעית מאחר והנתונים המספריים מוכיחים כי  התיירות באזור זה הולכת ומתפתחת, גם בתקופה של מיתון כלכלי כאשר תפוסת המלונות בערים אחרות כמו אילת, טבריה, תל אביב וירושלים בירידה, תפוסת המלונות בים המלח ממשיכה לעלות".

חברת Bercleys, הינה חברה העוסקת בעיקר בייזום ובהשבחת נדל"ן מסחרי. החברה נמצאת בבעלותם של קבוצת יהודים תושבי בריטניה ובראשה עומד מר ג'ק גרין. החברה יזמה עשרות פרויקטים ברחבי בריטניה וכן חמישה פרויקטים בלטביה. המיזם הראשון של החברה בארץ, הכולל שני מרכזים מסחריים, מוקם בימים אלו סמוך לטיילת באילת. יש לציין כי קניון ים המלח יוצא לדרך בעידודם ובברכתם של ראש המועצה האזורית תמר, דב ליטבינוף, ומשרד התיירות, הרואים גם הם חשיבות בהשקת האטרקציה התיירותית הזו, ורואים בשיתוף פעולה צמוד כר פורה ונרחב לפיתוח האזור לרווחתם של המבקרים.

18/06/2013