19.04.2024
 
האי פלאוון (Palawan) בפיליפינים - מבצעי מלונות מוזלים

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

  

פלאוון (Palawan) הינו מחוז של הפיליפינים אשר מאד קל לזיהוי במפה - זהו אי צר וארוך אשר משתרע לאורך 450 ק"מ מהפינה הדרום-מערבית של הפיליפינים ועד הקצה של האי המאלזי בורנאו. ישנם מספר איים נוספים במחוז זה, החל מאיי חוף לא-מאוכלסים ועד ג'ונגלים הרריים, כמו האי בוצואנגה (Busuanga) והאי קוליון (Culion).

אחד מכינויי החיבה אשר נוהגים לתאר בהם את פלאוון הוא "המחוז הפראי האחרון של הפיליפינים", וזאת בגלל האחוז הגדול של השטח אשר נשאר בתולי ומכיל בתוכו מגוון עצום של חיי טבע פראיים. במחוז נמצאים שני אתרי מורשת עולמית של ארגון אונסק"ו - נהר פורטו פרינססה, ופארק המים הלאומי ריף טובטה - שני אלה מהווים כור היתוך לעשרות שפות ותרבויות שונות.

בשנה האחרונה, פלאוון הוזכרה במספר מקורות מידע יוקרתיים לתיירים: בדירוג 100 החופים היפים בעולם של רשת CNN לשנת 2013, דורג חוף אל-נידו (El Nido) במקום ה-14, ובמגזין Conde N'ast Traveler היוקרתי צויינה פלאוון כאחד מהיעדים הנבחרים לשנת 2013. המבקרים במקום יכולים לשוטט בין שדות אורז ציוריים, הרים מצוקיים וג'ונגלים ירוקים ושופעים ללא סכנה נשקפת לעין.

במיוחד לכבוד אלו שעדיין לא גילו את האי המרהיב והבתולי הזה, אתר הזמנת המלונות המוביל Agoda.com מפרסם דף מיוחד עם 18 מהמלונות הטובים ביותר של פלאוון במבחר מיקומים, החל מהבירה פורטו פרינססה (Puerto Princesa), דרך העיירה המנומנמת אל נידו (El Nido), ועד האי הקטנטן דמיקייה (Damikya) בחוף הצפוני.

רשימת המלונות: http://www.agoda.co.il/PerfectPalawan

 

 

 

 

12/06/2013