16.04.2024
 
משרד התיירות: קמפיין בניו-יורק ב-9 מיליון שקל

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

משרד התיירות השיק בחודש האחרון בעיר ניו יורק ובסביבתה קמפיין לקידום התיירות לישראל, המיועד לקהל אמריקאי שוחר דת היסטוריה ותרבות. הקמפיין, בהיקף של כ-9 מיליון ש', מסתמך על מחקר שוק שביצע המשרד למיקוד וייעול פעילות השיווק.

כותרתו של הקמפיין  Israel - Beyond Belief והוא נפרס על פני מספר סוגי מדיות: טלוויזיה, עיתונות מודפסת מקומית (New York Times, Wall St. Journal ואחרים), עיתונות מקצועית ופרסום חוצות. הקמפיין כולל גם פעילות אינטרנטית בהיקף של 1.5 מיליון ש', המשלבת ערוצי חיפוש, תוכן ובאנרים, כאשר כל ערוץ ייבחן במהלך הקמפיין על פי התוצאות - ויעודכן בהתאם. כמו כן, מוביל הקמפיין את הצופה לדפי הפייסבוק של משרד התיירות בצפון אמריקה, במטרה להפוך את החשיפה לישראל לקבועה ומשמעותית יותר.

הקמפיין לפלח שוק זה, שמהווה המשך לקמפיינים שמנהל המשרד לקהל זה בשווקים מרכזיים בארה"ב בשנים האחרונות, הוכח כבעל משמעות רבה לפיתוח תיירות בעלת ערך כלכלי גבוה לישראל. בעקבות מחקר שוק שביצע המשרד בשנה האחרונה, בשווקים השונים בארה"ב, ובעקבות קיצוץ בתקציבי השיווק של המשרד, הוחלט למקד את פעילות הפרסום בניו יורק רבתי. המחקר האיכותי והכמותי שבוצע הראה כי לאזור זה, שהוא ספק תנועת התיירים המרכזי לישראל, יש את הפוטנציאל הגדול ביותר לקידום תיירות דה"ת (דת היסטוריה ותרבות) לישראל. לקמפיין פרסומי בחודשי האביב יש השפעה על קבלת ההחלטות של התייר האמריקאי לחודשים המאוחרים של השנה ולתחילת השנה הבאה.

המחקר האיכותי והכמותי בוצע על ידי משרד התיירות באמצעות לפ"מ, בשווקים השונים בהם ערך המשרד בשנים האחרונות קמפיינים פרסומיים כללים: בניו-יורק רבתי, בלוס אנג'לס רבתי ובדרום פלורידה. המחקר העלה כי המוכנות והרצון לצרוך את ישראל כיעד תיירותי בלוס אנג'לס רבתי ובדרום פלורידה נמוכים יחסית, והצביע על אזור ניו-יורק כעל האזור שבו יש לרכז את מרב המאמצים השיווקיים.

ארה"ב הינה ארץ המקור הראשונה בתיירות לישראל. בשנת 2012 הגיעו ממנה 618,000 תיירים. מתוכם כשליש מאזור ניו יורק.

05/06/2013