29.03.2024
 
פרוייקט מלונאות חדש בטבריה - גני מאיר

 

 

 

שירות חדשות תיירות

העיר טבריה מתעוררת. לאחר שנים רבות בהן לא הוקם מלון גדול בעיר, תחל בקרוב הקמת מתחם תיירות חדש - "גני מאיר", בקרבת חמי טבריה בדרום העיר ליד ציון רבי מאיר בעל הנס. הפרויקט החדשני יוקם במקומו של בית ההבראה "גני מנורה" שהמבנים שלו יהרסו.

הפרויקט בבעלות משקיע מחו"ל ויזם הנדל"ן יוסף לחמני ישתרע על שטח של 17 אלף מ"ר ויוקם בהשקעה של 140 מיליון שקל. הוא יכלול 72 דירות יוקרה המשווקות בעיקר לתושבי חו"ל ו-110 חדרי מלון. הפתיחה צפויה בשנת 2015 והניהול יעשה על ידי רשת בינלאומית.

פרויקט "גני מאיר" תוכנן על ידי אדר' דני קידר ממשרד א.ב. מתכננים כך שיתאים למגוון רחב של אוכלוסיות כולל נופשים מהמגזר החרדי והדתי וצליינים. בתכנון הושם דגש גם על הפרטים הקטנים שהופכים את השהות לנעימה ונוחה. כך למשל, חדרי המלון פונים אל הכנרת ולנוף הרחוק ולא משקיפים על הרוחצים בבריכת השחיה. עוד יכלול הפרויקט מסעדות, חנויות, ספא שיפעל על פי ההלכה ומקוואות.

במתחם יוקם מרכז קונגרסים על שטח של 2,000 מ"ר שיחזיר את העיר טבריה למפה של הכנסים.  

העיר טבריה משוועת לבתי מלון חדשים. לעיר עצמה ולאזורי התיירות הקרובים אליה בכנרת, בגליל ובגולן מגיעים מדי שנה מיליוני תיירים מחו"ל ונופשים מישראל. בשל המחסור בחדרים במלונות, חלקם הגדול לן במקומות אחרים. המלון החדש יציע חלופה איכותית למבקרים בטבריה ובכנרת ולמי שנוסעים לטיולים בצפון, בקברי צדיקים ובאתר הצליינות ירדנית.

הפרויקט קיבל את כל האישורים הדרושים לרבות הכרה ממשרד התיירות והוצג בפני שר התיירות, עוזי לנדאו, בסיור עבודה שערך בטבריה.

02/06/2013