29.03.2024
 
קווי חופשה: טיסת שכר שבועית לציריך החל מאמצע יולי

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

סיטונאית התיירות קווי חופשה תפעיל הקיץ, החל מאמצע חודש יולי, טיסה שבועית לציריך בעקבות עלייה בביקוש ליעד זה. הטיסות יבוצעו בידי חברת סאן דור. 

הילה דור סמואלוב, מנהלת אופרציית אירופה בקווי חופשה אומרת כי "בשנים האחרונות אנו רואים גידול של כ-10% מדי שנה בביקוש לטיסות לשוויץ. ציריך הוא יעד שיכבוש את המשפחות הישראליות ויעורר ביקוש, במהלך חודשי קיץ 2013. כבר היום אנחנו רואים הענות גבוהה בהזמנת מקום בטיסות אלו ובהזמנת הטיול המאורגן "הרפתקאות ושעשועים. במידה וקצב הזמנות זה יימשך, לא מן הנמנע כי "קווי חופשה" תאריך את סדרת הטיסות השבועיות בקו זה, גם אל תוך חופשת חגי תשרי, לאורך כל חודש ספטמבר ועד תחילת חודש אוקטובר 2013".

במסגרת הטיסות לציריך תמשיך קווי חופשה להציע טיולים לעיר וסביבותיה, הכוללים כניסה לאטרקציות מרכזיות, לינה, מדריך והעברות מ/אל שדה התעופה. הטיול בחלקו מאורגן ובחלקו מורכב מזמן חופשי שבו יכולים הנופשים לבלות לבדם או לבחור לבקר באטרקציות נוספות באזור.

הטיול (שמחירו 799 אירו לאדם) כולל ביקור בפרייבורג בירת היער השחור, בפארק השעשועים אירופה פארק, במפלי טריברג, בפארק השעשועים לגולנד, בקולמר, בבית העירייה והמנזר הדומניקני הישן ובאגם טיטיזי (Titisee).

 

30/05/2013