23.04.2024
 
אוסטריאן מעוניינת להפעיל עוד טיסות לישראל

 

 

 

מאת גיורא נוימן

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס מעוניינת להגדיל את פעילותה בקו תל אביב וינה החל מקיץ הבא, ותתמודד במכרז של ממשלת אוסטריה על חלוקת זכויות טיסה נוספות בקו. כך מסר היום סטפאן לינהרדט, מנהל המכירות הבין יבשתיות של אוסטריאן, במפגש עם עיתונאים בתל אביב.

בעקבות אישור הסכם השמיים הפתוחים בין האיחוד האירופי לישראל, יגדל מספר הטיסות שרשאית להפעיל כל אחת מתי המדינות. כיום לכל צד יש זכות ל-17 טיסות שבועיות, מתוכן מפעילה אוסטריאן 14 טיסות (שתי טיסות מדי יום). שלוש הנותרות הוקצו לחברת ניקיי. על פי ההסכם החדש, בכל שנה מחמש השנים הקרובות יתוספו לכל צד שלוש טיסות שבועיות, ולדברי לינהרדט מתכוונת אוסטריאן לשכנע את ממשלת אוסטריה להעניק לה טיסות אלה.

לינהרדט, האחראי גם על הפעילות המסחרית של החברה במזרח התיכון, הציג את הקישורים הנוחים לטיסות ההמשך בנמל הבית של החברה בוינה, רובם בזמן שיא של 25 דקות בלבד. החברה מציעה טיסות המשך ליעדים באירופה, מזרח אסיה וצפון אמריקה.

לינהרדט בא לישראל במסגרת מאמצי קידום הקו החדש של אוסטריאן בין וינה לשיקגו, שער הכניסה למרכז ארה"ב ולמערבה, שהושק ב-17 במאי. לדבריו, זמן הקישור שמציעה אוסטריאן בין הטיסה הנכנסת מתל אביב לטיסה היוצאת מווינה לשיקגו הוא הטוב ביותר שקיים לטסים מישראל.

בקו לשיקגו, הפועל חמש פעמים בשבוע, הציבה החברה מטוסים מדגם 767 שעברו שדרוג. השדרוג כולל מושבים חדישים הנפתחים למיטות שטוחות של עד שני מטר במחלקת העסקים, ומושבים ארגונומיים עם מערכת בידור מתקדמת במחלקת התיירים.

גם ארבעת מטוסי הבואינג 777 של אוסטריאן סיימו לאחרונה שדרוג דומה, והם פועלים בטיסות לבנגקוק, טוקיו וניו יורק (קנדי), אמר לינהרדט.

קרסטן צאנג, המנהל המסחרי של לופטהנזה בישראל, האחראי גם על פעילותה של אוסטריאן בארץ, שיבח את השירות לנוסע בטיסותיה של החברה הבת, וציין במיוחד את הארוחות במחלקת העסקים בטיסות ארוכות הטווח. "הם הציבו במטוס שף שדואג גם לאיכות הארוחה וגם לצורת ההגשה שלה. לאחרונה יצא לי לטוס בטיסה כזו, ואני חייב לומר שאכלתי בה את הארוחה הטובה ביותר שאכלתי אי פעם בטיסה. אפילו טובה יותר מהארוחות בלופטהנזה," התפעל צאנג.

 

27/05/2013