19.04.2024
 
סינגפור: פסטיבל הסייל השנתי הגדול

 

 

שירות חדשות תיירות

 

הסייל הגדול של סינגפור חוגג את שנתו ה-20 ויתקיים מה-31 במאי ועד ל-28 ביולי. "הסייל הגדול" הינו אירוע שנתי אשר מציין את מה שסינגפור ידועה בו יותר מכל דבר אחר- הקניות. הנחות, מבצעים ומחירי סוף עונה מוצעים על ידי החברות והמותגים הגדולים ביותר ובכך תופסים את הקונים (ואף יותר מכך את הקונות). בזכות השיטוט בין החנויות, הלקוחות זוכים לסיור מעניין ברחובות הדינמיים והיפים ביותר שיש להעיר להציע.

כמעט כל מי שביקר בסינגפור, מכיר את רחוב אורצ'רד, אזור הקניות המרכזי של העיר והנחשב כאחד המקומות המסחריים ביותר באסיה. מגוון אינסופי של חנויות, קניונים ענקיים אשר מחוברים זה לזה ובמרכזם הקניון הענק ION וגלריית מנדרין.

אזורים אחרים שאהובים על חובבי הקניות הם השכונות המסחריות יותר כמו צ'יינה טאון, קמפונג גלאם, הכפר ההולנדי או הודו הקטנה, בהם הקונים יכולים למצוא דברים ייחודיים, וינטג', ועבודות יד ברוח השכונה. בשכונות אלו ניתן גם למצוא מסעדות בסגנונות שונים, מוסיקה חיה ובתי קפה מדליקים, בהם התיירים הרצוצים יכולים לשבת להרגע לאחר כיתות הרגליים בין החנויות.

לאוהבי התכשיטים שווה ללכת ולו רק בשביל לראות את תערוכת התכשיטים הבינלאומית במרכז התערוכות והכנסים EXPO. התערוכה תציג בין ה-4-7 ביולי, ואורחיה יוכלו ליהנות מ-8,000 מ"ר של תכשיטים של מעצבי על, מותגים וספקי אבני חן מרחבי העולם.

החלק הטוב ביותר של הפסטיבל הוא שרוב החנויות יישארו פתוחות עד מאוחר בערב כדי למקסם את מספר הלקוחות שיוכלו להכיל. הלקוחות לא יצטרכו לדאוג לרוץ בין החנויות לפני שייסגרו.

חברת מאסטרדכארד מעניקה פרס החזר כספי בשווי של 20,000 דולר ל"לקוח הבזבזן ביותר" - פרטים נוספים על המבצעים והפסטיבל ניתן למצוא באתר הרשמי של הפסטיבל: http://www.greatsingaporesale.com.sg

אתר הזמנת המלונות Agoda מציע מבצעים על מלונות בסינגפור לתקופת הפסטיבל.

22/05/2013