25.04.2024
 
משרד התיירות: אתר חדש לכנסים וסיורי תמריץ בישראל

 

 

שירות חדשות תיירות

 

משרד התיירות מקדם קיום כנסים בינ"ל בישראל ופועל להפוך את ישראל לחלק משמעותי בשוק התמריצים (incentive) שמעניקות חברות בעולם לעובדים ולסוכנים. לשם כך, הקים המשרד מיני אתר אינטרנט חדש המתאר את ישראל כיעד ייחודי לכנסים בינלאומיים וכתמריץ לעובדים המציע מגוון עצום של אפשרויות בתחום, תחת האימרה: "מקום אחד - אין סוף אפשרויות".

כתובת האתר: http://www.goisrael-conference-and-incentive.com/

האתר פונה באנגלית וברוסית לסוכני נסיעות ולמחליטנים ברחבי העולם במיוחד ברוסיה, באנגליה, בגרמניה, באיטליה ובהולנד. השקת האתר מלווה בקמפיין פרסומי בחו"ל בעלות של 200,000 ש' במדיה הכתובה ובאינטרנט.

כדי לקדם תחום תיירותי זה, משתתף המשרד בירידים מקצועיים, עורך סמינרים לסוכנים ומחליטנים וכן עורך להם סיורים לימודיים בארץ. בפני הסוכנים נחשף גם מבחר גדול של סיורים מומלצים לפני הכנס ולאחריו ופעילויות עבור המלווים.

מחקרים הוכיחו, כי עובדים המקבלים מהמעביד פרס חווייתי, זוכרים אותו טוב יותר ולאורך זמן, מאשר אם קבלו תמריץ כספי. על פי הניסיון והמחקרים, התמריץ החווייתי גורם לעובדים להיות נאמנים יותר למקום העבודה, להעריך יותר את המעביד, שלא רק השקיע כסף מזומן, אלא גם טרח והשקיע בתכנון וביצוע החוויה לעובד. עובדים שקיבלו תמריץ מיוחד, שבים לעבודה עם משנה מרץ והדבר משפיע על עובדים אחרים, שרוצים גם הם לקבל את התמריץ.

האתר מציע צוות מקצועי ויצירתי ומתאר מרכזי כנסים, מלונות ומתקנים עם אמצעי טכנולוגיה חדשניים המאפשרים אירוח של 50-10,000 משתתפים. כמו כן מתאר האתר למחליטנים ולסוכנים, באמצעות סרט חווייתי, מגוון עצום של סוגי תמריצים אפשריים בישראל, לפי עניין, ומעביר מסר שבכרטיס אחד אפשר לקבל הכל:

יופי ונפש - אתרי ספא וטיפולי יופי, טיפולים הוליסטים,  מדיטציה, קבלה וכו'.

ספורט - רגוע ואקסטרים, ממדברי - לרבות רכיבה על גמלים ונהיגה בג'יפים, דרך ספורט ימי - הכולל בין היתר שחייה עם דולפינים, קיאקים בירדן וצלילה, ספורט אווירי - צניחה ודאייה וכן על הקרקע - אופניים, צפרות ועוד.

 אוכל ויין - ביקור ביקבי בוטיק, מזון גורמה, ביקור בחוות המייצרות גבינות, סדנאות של טעימות יין משובח, ארוחות אתניות ועוד.

תרבות - מוזיקה, מוזאונים והיסטוריה, אתרים ארכיאולוגים, סיורי לילה באולמות האבירים בעכו (הכוללים ארוחת ערב ומופע), ביקורים במקומות הקדושים, הבלעדיים לישראל.

האתר כולל גם רשימת סוכנים ישראלים המתמחים בכנסים ותמריצים עבור חברות וכן את פרטי לשכות התיירות של המשרד בחו"ל ובירושלים.

21/05/2013