18.04.2024
 
קשרי תעופה יוזמת טיסות שכר לסרדיניה

 

 

 

מאת חגי רוזן

החל מה-12 ליוני יחל לפעול קו טיסות השכר הישירות לאי סרדיניה שבאיטליה, זאת בעקבות הסכם שחתמה חברת קשרי תעופה עם חברת התעופה האיטלקית מרידיאנה, הפועלת מהאי.

הקו יפעל בין החודשים יוני אוקטובר. הטיסות ינחתו בנמל התעופה של העיר אולביה שבצפון האי.

האי סרדיניה נמצא בלב הים התיכון, מערבית למגף האיטלקי, במרחק של שלוש שעות טיסה בלבד מנתב"ג. יעד זה מצטרף ליעד איטלקי נוסף שנפתח השנה לישראלים ביוזמת קשרי תעופה - קלבריה שבדרום איטליה, במרחק טיסה של שעתיים מנתב"ג.

קשרי תעופה תשווק לסרדיניה חבילות נופש של ארבעה עד שבעה לילות, חבילת טוס וסע וטיולים מאורגנים בטיסה שבועית. חבילות נופש לסרדיניה יימכרו במחיר של החל מ-782 יורו לאדם לשישה לילות במלון ארבעה כוכבים.

יורם מוטעי, מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה, אומר: "לאחר שהיינו חלוצים בהפעלת טיסות לסיציליה וקלבריה, החלטנו לחשוף יעד חדש נוסף באיטליה שכל כך פופולרית אצל הקהל הישראלי. אנו צופים כי השנה יטוסו לסרדיניה יותר מ-2,500 נוסעים.

סרדיניה (Sardegna) הוא האי השני בגודלו בים התיכון. הוא נמצא באגן המערבי של הים התיכון, בין הים הטירני לבין הים הבלארי. שטחו של האי 24 אלף קמ"ר ואוכלוסייתו מונה כמיליון וחצי תושבים. באי נוף מגוון הכולל הרים, מצוקים, עמקים, גאיות ורצועות חוף בתוליות. האי הוא מחוז אוטונומי בעל מעמד מיוחד באיטליה.

20/05/2013