16.04.2024
 
אפליקציית TripAdvisor מותקנת מראש בגלקסי S4 של סמסונג

 

 

מאת שירן כצנלסון

TripAdvisor, אתר ביקורות התיירות ​ה​גדול בעולם, הודיע כי האפליקציה שלו לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד, מותקנת מראש על במכשירי הדגל של חברת סמסונג, הגלקסי S4 החדש. ההסכם בין החברות מאפשר למיליוני צרכנים ברחבי העולם גישה קלה יותר לתוכן של אתר הנסיעות.

האפליקציה של TripAdvisor היא אפליקציית הנסיעות היחידה שתהיה מותקנת מראש במכשירי הגלקסי S4 של סמסונג. ההתקנה מראש של אפליקציית האתר איננה מעידה על כך שהאפליקציה תפעל במתכונת מצומצמת ותהיה דלה במידע, אלא להיפך - היא תהיה גדולה מבחינת הזיכרון ותכלול מיליוני תמונות ומעל 100 מיליון ביקורות וחוות דעת.

TripAdvisor הוסיפה תכונות בלעדיות ליישום שלה, כולל היכולת לטעון את הפרטים של מלונות וטיסות שנמצאו על TripAdvisor ליישום לוח השנה המקורי של הטלפון, והיכולת לטעון מידע ליצירת קשר למלון או אטרקציה לרשימה של אנשי הקשר שבמכשיר.

"אנו שמחים לפעול בשותפות עם סמסונג, ושמחים כי העסקה לטעינה מראש של אפליקציית TripAdvisor במכשיר הדגל החדש שלה יצאה לפועל", אמר סטיב קאופר, מנכ"ל ומייסד שותף של TripAdvisor, "השילוב של יותר מ-100 מיליוני ביקורות מטיילים וחוות דעת עם תמונות הנסיעות שלנו על המכשיר יהיה בן-לוויה מושלם עבור המטייל המודרני".

20/05/2013