28.03.2024
 
יעד תיירותי חדש - גראן קנריה

 

 

שירות חדשות תיירות

בכירים בתעשיית התיירות של האי גראן קנריה שבאיים הקנריים השתתפו בשבוע שעבר באירוע מיוחד בתל אביב, במטרה להציג את האטרקציות המרכזיות שבאי הקסום עבור התייר הישראלי ולהדק את היקף הפעילות עם סוכני תיירות מישראל. לאירוע הגיעו שגריר ספרד בישראל, פרננדו קרדררה; מנכ"לית סוכנות הנסיעות TAMADABA TOURS, אניטה פפסיסטלה; נציגי תיירות מגראן קנריה, סוכני תיירות ומלונאים. גראן קנריה מהווה יעד חדש עבור התייר הישראלי בכל עונות השנה.

האיים הקנריים הם ארכיפלג באוקיינוס האטלנטי, מול חופה הדרום-מערבי של מרוקו, והם נמנים בין 17 הקהילות האוטונומיות של ספרד. שבעת האיים ממוקמים יותר מאלף קילומטר דרומית לחצי האי האיברי ורק 115 ק"מ מהנקודה הקרובה בחוף האפריקני. מקורם הוולקני ומיקומם המיוחד באוקיינוס האטלנטי העניקו להם מאפיינים ייחודיים מבחינת גיאולוגיה וצמחייה, והתוצאה היא נוף שאין דומה לו באירופה ובאפריקה. המאפיינים הטבעיים של האיים תורמים לאקלים יציב, עם שינויי טמפרטורות מתונים (ממוצע של 22 מעלות בחופים) והבדלי טמפרטורות קטנים בין יום ללילה. אקלים זה של אביב נצחי, המאפשר הנאה מהחופים במשך כל עונות השנה ללא חום קיצוני מעיק, עיצב גם את האופי הנינוח והאדיב של תושביו.

גראן קנריה הוא האי השני בגודלו מבין האיים הקנריים ובו 350 ימי שמש בשנה. לאי צורת חרוט: 60 קילומטר קוטרו ו-1,950 מטר גובהו, והוא מחורץ בגאיות עמוקים שיוצאים ממרכזו. מרבית החופים נמצאים בקצה הדרומי של האי, שבו האקלים יבש והשמים כחולים. חופי הדיונות הזהובים מספלומס (Maspalomas) נחשבים לאתר תיירות מפורסם. בגראן קנריה תמצאו גם נוף פראי וירוק ואזורים הרריים עם פינות מבודדות ובתוליות. ביקור באי כולל מגוון של תופעות טבע ומגוון של צמחייה ייחודית למקום. משום כך הוא זכה בכינוי יבשת בזעיר אנפין. השפע של אטרקציות ונופים מגוונים הפך את גראן קנריה ליעד נופש למיליוני תיירים בשנה המבקשים ליהנות לא רק מהשמש והים, אלא גם מהאזורים הכפריים היפים, מהתרבות ומהתשתית התיירותית המצוינת.

אין טיסות ישירות מישראל לאיים הקנריים אך ניתן להגיע אליהם עם נחיתת ביניים ביעד כלשהו באירופה. בדרך כלל הכי נוח ומשתלם לטוס דרך מדריד וברצלונה. בשנת 2012 ביקרו באי גראן קנריה כ-3.2 מיליון מבקרים.

 

 

 

12/05/2013