20.04.2024
 
ארקיע: טיסה שבועית לברינדיזי החל מיולי

 

 

מאת גיורא נוימן 

ארקיע עומדת להשיק בחודש יולי הקרוב טיסות לברנדיזי, בירת פוליה (PUGLIA) שבאיטליה.

פוליה הוא המחוז הדרומי מזרחי של איטליה ("העקב של המגף האיטלקי"), ומפורסם בחופי הטורקיז של הים האדריאטי. הוא ידוע כאחד מיעדי הנופש הפופולריים בקרב האירופים, אך טרם נחשף לקהל הישראלי.

ארקיע תפעיל ליעד טיסה אחת בשבוע.

 

אזור פוליה מתאפיין באווירה השמחה של דרום איטליה, הכוללת אוכל משובח, יין מופלא, ומקומיים המצוידים בשמחת חיים ובמסורת אירוח ארוכת שנים, לצד אוירה אירופאית ייחודית לחבל זה.

לדברי דודו מחלב, סמנכ"ל השיווק של ארקיע, פוליה מהווה עבור התייר הישראלי את השילוב המושלם בין חופשות חוף וים לבין סיור באתרים ושילוב באווירת המקום. פוליה, בשונה מיעדי הדרום המסורתיים, מתאפיינת באווירה מעט יותר אירופית הניכרת בתרבות, ברוגע, ובמבנים. אחת מהאטרקציות הבולטות באיזור היא העיר העיירה הבארוקית לצ'ה - המכונה "פירנצה של הדרום".

המחוז, הידוע בקרב עשירי איטליה כיעד תיירות קיץ מועדף, מציע בתי מלון בדרגות שונות, המצוידים במתקני נופש חדישים, לצד חופים חוליים מזמינים.

דוד מחלב מוסיף כי ייחודו של המחוז בכך שהוא מציע מגוון פעילויות למבוגרים ולילדים כאחד.

בין האטרקציות שמציע המחוז ניתן למנות את עיירת הטרולים אלברובלו, אשר הוכרזה כאתר שימור מורשת עולמית של ארגון אונסק"ו. ייחודה של העיירה ב-1,500 מבנים הנקראים בתי טרולי - מבני אבן-גיר עגולים, בהם ניתן כיום לסייר, ולהציץ לתוך המבנים המיוחדים שחלקם משמש היום כמסעדות, כנסיות, חנויות מזכרות ועוד - אטרקציה יוצאת דופן לילדים ומבוגרים כאחד.

אטקרציה אחת באזור היא מערות קסטלאנה, מערת נטיפים ייחודית המאופיינת באולם רחב ידיים הנמצא בעומק 70 מטרים הנקרא "המערה הלבנה".

גם לילדים מציע האזור אטרקציות מיוחדות, דוגמת ZOOSAFARI, מתחם ענק הכולל פארק שעשועים עם עשרות מתקנים, גן חיות, ספארי ודולפינריום.

ארקיע תפעיל בחודשים יולי אוגוסט וספטמבר טיסה שבועית לפוליה, ועל בסיסה תציע בתי מלון, מסלולי "טוס וסע" למטייל העצמאי וטיולים מאורגנים.

 

 

08/05/2013