29.03.2024
 
אקספדיה: שדרוג האפליקציה בסמארטפונים ובטאבלטים

 

מאת שירן כצנלסון 

מסלולים ניידים וזמינים אונליין הם חלק מהתוספות שהכניסה Expedia.com ליישום הנייד שלה, ומידרג התוספות הללו נראה כמבטיח למדי. במהלך הטיול, מסלול הטיול של המשתמש מחובר למסלול אקספדיה (והוא פרטי לחלוטין). התוספות מעניקות לנוסע מידע מעודכן בכל שלב של הטיול, באמצעות סדרה של עזרים חזותיים רבים. האפליקציה מאתרת את מיקומו הנוכחי, מעדכנת את אזור הזמן של המיקום, מוצאת מסלולי נסיעה, מציגה מידע רלוונטי, כמו למשל מפות שדות תעופה, מצב טיסות, וכל אלו רק ברגע שהמשתמש זקוק למידע הזה.  

 ה"שיפוץ" והתוספות הללו רק מחזקות את האפליקציה החינמית של אקספדיה, שבין כך נמצאת ברשימת האפליקציות המובילות בקטגוריית הנסיעות. בנוסף, מציעה האפליקציה גם הזמנת טיסה, עם מבחר של למעלה מ-200 חברות תעופה שונות, ומבחר של יותר מ-140,000 מלונות שונים.

"בניגוד ליישומים אחרים המספקים שירותים זהים של מסלול, אנחנו בנינו בדיוק מה שנוסעים באמת רוצים, ובאמת זקוקים לו בכל רגע נתון. אנו מספקים להם גישה לנתוני נסיעה מעודכנים, מאומתים ומדויקים. אנו משיקים את התוספות שלנו ב-30 מדינות, ב- 16 שפות שונות. האפליקציה זמינה לעדכון והורדה, גם באנדרואיד וב-iOS. מדובר בהשקה הסלולרית המשמעותית והגדולה ביותר שלנו אי פעם", אמר ג'ון קים, בכיר בחברה, האחראי על מוצרים גלובליים באקספדיה.

תוכנת המסלולים הניידת של אקספדיה באפליקציה המעודכנת, מעניקה את היתרונות הבאים:

1. הנתונים מתעדכנים בזמן אמת.

2. עדכוני סטטוס טיסה חינם (מתחרים נוטים לדרוש שדרוגי גישה לתכונה זו).

3. שיתוף מסלול באמצעות דואר אלקטרוני ומסרונים.

4. גישה וכניסה חינמית למסלול באמצעות דוא"ל ומספר מסלול.

5. גישה פשוטה והמהירה לשירות הלקוחות של אקספדיה.

6. מסלולים ניידים המציגים אישור קוד, חברת תעופה, מספר טיסה, תאריכי נסיעה וזמנים, מידע שער ומצב טיסה, או בקיצור - כל המידע הרלוונטי לנוסע.

7. בין היתר, האפליקציה מציגה את מפות נמלי התעופה. במאגר המידע של האפליקציה נמצאים למעלה מ-200 שדות תעופה גדולים ומובילים בעולם.

8. באפליקציה קיים עמוד לכל מלון ובו מוצגים כתובת מלון, פרטי קשר והיכן נמצא המלון במפה.

9.  מספק קוד אישור, חברה להשכרת רכב, מספר טלפון מקומי, תאריך קבלת והחזרת הרכב, כולל שעה.

10. מציג מתי השיט מתחיל, ואפשרות הצג מסלול המלא שלך של הספינה, באינטרנט.

 

אקספדיה גם הודיעה כי לאפליקציה שלה כבר למעלה מ-11 מיליון הורדות מ-228 מדינות וטריטוריות שונות.

 

 


02/04/2013