20.04.2024
 
חדש בישראל: Variety Cruises

 

 

שירות חדשות תיירות

קרוז בסגנון בוטיק: לא אניית ענק עם 10 קומות ואלפי נוסעים, אלא אניות קטנות, כמה עשרות תאים בלבד, שמגיעות לכל נמל ולכל יעד ומפנקות את הנוסעים ברמה הגבוהה ביותר של קרוזים. הפלגה כמו ביאכטה פרטית.

זה הרעיון המרכזי של חברת הקרוזים VARIETY CRUISES, המיוצגת מעתה בישראל ע"י חברת פיס אייר אנד אוויישין, הסניף הישראלי של חברת הייצוגים העולמית DISCOVER THE WORLD MARKETING.

חברת הקרוזים היוונית מפעילה 11 אניות בגדלים שונים, כולן מודרניות ומשוכללות, החל מיכאטה פרטית בת ארבעה תאים, ועד אניות שבהן כ-40 תאים, ולא יותר. מספר הנוסעים - בין 44 ל-77 ולא יותר. אבל מודבר בחוויית הפלגה ביאכטה פרטית. מזון משובח, בידור, טיפול אישי ואינטימי בכל נוסע על ידי צוות מאומן ומיומן לסוג כזה של קרוזים. הפלגות שמתאימות בעיקר לקבוצות קטנות, חבורת חברים, חבורת אנשי מקצוע. האניות עוגנות ממש ברציפי נמלי היעד, כך שהנוסעים יורדים במהירות ובקלות לטיול חוף, סיור טבע או לשחייה וצלילה.

וראייטי קרוזס מציעה מספר רב של יעדים, עם התמקדות בים התיכון: יוון, טורקיה, הים האדריאטי, דרום צרפת ודרום איטליה, מלטה, וגם יעדים רחוקים יותר כמו איי סיישל, קובה, קוסטה ריקה, פנמה, מערב אפריקה ועוד.

מעתה ניתן להזמין הפלגות גם בישראל, באמצעות סוכני הנסיעות, באוניות "פנורמה", "פנורמה 2", "הרמוני 5", "הרמוני G", "פגסוס" ו"גליליאו".

23/03/2013