28.03.2024
 
אמיר הלה חוזר לעבוד עם סוכני הנסיעות

 

 

מאת גיורא נוימן

ארבע שנים לאחר הקמתה כחברת תיירות למוצרי בוטיק, מרחיבה חברת איי-וי-אר (AVR) את פעילותה ומתחילה לשווק את מוצריה לשוק סוכני הנסיעות באמצעות מערכת און-ליין.

החברה מתמקדת בשיווק חופשות לנוסע העצמאי, בעיקר ליעדים באיטליה, גרמניה, אוסטריה, קרואטיה וסלובניה. את החברה ייסדו ומנהלים אנשי התיירות הוותיקים אמיר הלה ורווית שרף דגן. להלה ניסיון רב בשיווק ומכירת מוצרי תיירות, מתקופת עבודתו בישראייר ואחר כך בקווי חופשה. לשרף דגן מומחיות וניסיון רב באופרציה ובניית מוצרי תיירות מתוחכמים. לקראת עונת הקיץ הקרובה מתחילים השניים בסבב פגישות עם סוכני נסיעות מובילים, מתוך הבנה שקשר עם סוכני הנסיעות הוא האמצעי הטבעי והנכון להרחיב את העסקים.

החופשות שמציעה החברה כוללות טיסות, מלונות, בתים או כפרי נופש וכלי רכב. במהלך החופשות הלקוחות עוברים מספר מלונות על פי מסלול שבחרו, לדוגמה: שילוב יעדי צפון איטליה וטוסקנה (החל מ-1,020 דולר לאדם), שישה לילות באוסטריה הצפונית (החל מ-928 אירו), היער השחור מצפון לדרום בתשעה ימים (החל מ-1,380 דולר), או קרואטיה וסלובניה בתשעה ימים (החל מ-1,450 דולר). כמו כן החברה משווקת לינות במסגרת החופשה במלונות קטנים ומשפחתיים.

לאחרונה הוסיפה החברה אתר חדש לסל מוצריה: יער ושמורה בשם שפרה-ואלד (Spreewald), במחצית הדרך בין ברלין לדרזדן. האזור, שהוכרז על ידי אונסק"ו כשמורה ביוספרית, מתאים במיוחד לשוחרי הטבע ולמשפחות המעוניינים בנופש פעיל כמו טיולי אופניים (בשמורה יותר מ-250 ק"מ של מסלולי רכיבה לכל הגילאים), טיולים רגליים, רכיבה על סוסים ושיט בקאנו או בקייק ביובלי הנהר שפרה. באיזור פועלות אטרקציות רבות לילדים ומשפחות כגון פארקי המים והמרחצאות, פארקי החיות, פארק החבלים והטיפוס, קארטינג וכמובן אירועי פולקלור בכפרי האזור.

13/03/2013