25.04.2024
 
עתונאים קנדיים בכירים מבקרים בישראל בהזמנת משרד התיירות

 

שירות חדשות תיירות

קבוצה של 13 עורכים בכירים, עיתונאים וצלמים המייצגים את איגוד העיתונות הנוצרית הקנדי (CCP) מגיעה היום לביקור של שבוע בישראל. עבור 12 מחברי הקבוצה יהיה זה ביקורם הראשון בארץ.

ביולי 2012 הכריז איגוד העיתונות הנוצרית הקנדית במהלך הכנס השנתי שהתקיים בטורונטו על נסיעה לביקור קבוצתי ראשון בישראל בראשית 2013. איאן אדנאמס, סגן נשיא האיגוד, וג'רי אדלר, מנהל יחסי הציבור בלשכת התיירות של ישראל בקנדה, הכריזו על הביקור כהזמנה פתוחה לכל חברי האיגוד.

הקבוצה תבקר במקומות הקדושים לנוצרים בישראל, ואתרי תיירות אחרים - בכנסיית הבשורה בנצרת, בהר הקפיצה, בחרמון, בכפר נחום, באגמון החולה, בבניאס, בשייט בכנרת, בקיסריה, במצדה, בים המלח, בבית לחם, בקאסר אל יהוד וכמובן במקומות הקדושים בירושלים, לרבות בכנסיית הקבר, סיור בעיר העתיקה ובוויה דולורוזה, ועוד.

איגוד העיתונאות הנוצרי הקנדי הינו התאחדות של מו"לים המציע שותפות ותמיכה לחבריו, המשתייכים למגוון זרמים נוצריים. חבריו מאוחדים במאמצם לקיים עיתונות דתית ברמה גבוהה. ה-CCP הוא אחד הארגונים הכנסייתיים המבוססים והפעילים ביותר ברחבי קנדה כולה.

פמלה ריצ'רדסון, נשיאת האיגוד, ציינה כי "ביקור זה יביא יחד עורכים מוכשרים וצלמים במטרה להאיר את ארץ הקודש באור חדש, הן מבחינת משמעותה ההיסטורית והן מבחינת האתגרים העכשוויים העומדים בפניה. כנוצרים מרקע שונה ומגוון אנו מאוחדים על ידי המורשת הרוחנית שלנו אותה אנחנו מרגישים כשאנחנו הולכים יחדיו בעקבותיו של ישו". עמי אלון, מנהל לשכת משרד התיירות בקנדה אמר כי "החוויות האישיות מהביקור, שיתורגמו לעדויות כתובות כתוצאה ממסע זה, הן הכלים הטובים ביותר שבידינו, העוזרים לנו לקדם את ישראל כארץ הקודש וכיעד משמעותי עבור כל קהלי היעד הנוצרים בקנדה". אלון הוסיף, כי "באמצעות התקשורת הנוצרית וארגונים כגון ה-CCP אנחנו ממשיכים לבנות גשרים חזקים בין כל הזרמים הנוצריים בקנדה, והתוצאה היא עליה מתמדת במספר המבקרים בישראל כל העת".

03/03/2013