26.04.2024
 
מלון קיבוץ לביא: נופש לצד פעילות אתגרית

 

שירות חדשות תיירות

מלון לביא ששוכן בהרי הגליל התחתון בקיבוץ לביא סמוך לצומת גולני, מציע לראשונה שילוב של נופש מלונאי ברמה גבוהה לצד פעילויות אתגריות עם תכנים עשירים וחווייתיים לקבוצות ולארגונים.

לאחרונה הוקמה במלון לביא מחלקה חדשה בשם "לביא אתגר" המפיקה ומפעילה ימי כיף וגיבוש המשלבים מגוון פעילויות שטח מאתגרות. יוזם ומנהל המחלקה הוא ירון הראל הרואה בשילוב התוכן התרבותי והבילוי במהלך החופשה חלק בלתי נפרד מהמוצר המלונאי.

לדברי הראל, "הנגיעה האישית והישירה באורח במהלך הפעילויות מרגשת ויוצרת מחויבות הדדית בין המפעיל המייצג את המלון לבין האורחים שנקשרים לצוות המפעילים באופן אישי ורוצים לחזור למלון פעם נוספת".

חווית "לביא אתגר" מתרחשת בינות למרחבים הפתוחים בקיבוץ, לחוות הסוסים ומכלאת הבקר והיא מציעה משחקי ODT (דינמיקה קבוצתית) מגוון רחב של פעילויות הכוללות: פארק חבלים, משחקי פיינטבול, סנפלינג לבור המים הנסתר, משחקי ניווט ברחבי הקיבוץ ועוד הפתעות. פעילות גיבוש מאתגרת במיוחד הינה "חווית הבוקרים", בה נדרשים המשתתפים להוביל עדר בקר משדה המרעה למכלאה תוך כדי רכיבה על סוסים.

הפעילות לאורחי המלון מוצעת בכל ימות השבוע למעט סופ"ש ומתאימה לאלה המחפשים נופש עם ערך מוסף, ולהעשיר את שהותם בתכנים ופעילויות שיעצימו את חווייתם מהמלון.

לקבוצות והארגונים שיבחרו ב"לביא אתגר" יעמדו לרשותם לאורך כל היום גם מתקני המלון, כמו כן הם יוכלו ליהנות מארוחות ברמה מלונאית גבוהה במסעדת המלון או הסעדה שתגיע עד אליהם לשטח.

לדברי גוידו ששון, מנהל השיווק של מלון קיבוץ לביא: "חיפשנו להעצים ולקחת צעד אחד קדימה את השירות ללקוח ולפתוח לו עוד ערוצי הנאה ייחודים שכוללים פעילות חווייתית מהנה לאורחי המלון בחופשות, ובמהלך השנה לקבוצות, ועדים וארגונים . מצאנו שקיים ביקוש ופוטנציאל גדול שעוד לא מומש בעצם קיום ימי תוכן המשלבים פעילות גיבוש אתגרית".

 

13/02/2013