19.04.2024
 
סנורמה: גידול של 15% בהפלגות יוקרה וחופשות שיט של ישראלים בשנה החולפת

 

 

שירות חדשות תיירות

חברת סנורמה, נציגתה בישראל של חברת רויאל קריביאן מזה 15 שנה, מדווחת על גידול של כ-15% בהפלגות היוקרה הבינלאומיות של ישראלים בשנת 2012.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה: "בשנתיים האחרונות השוק רושם התעוררות משמעותית. הפלגות היוקרה, הן לקריביים והן לאגן הים התיכון מועדפות על ידי משפחות, והן אינן נחלתם יותר של זוגות או מבוגרים. על פי הרישומים שבידינו, הגיל הממוצע ירד ל-35".

הלן בק, האחראית על אירופה, המזרח התיכון ואפריקה של חברת רויאל קריביאן המבקרת בימים אלה בישראל, אמרה כי "בכל העולם ניכרת עליה בצריכת הפלגות ונופשי שיט. כיום לרויאל קריביאן ישנן 22 ספינות פאר המפליגות ליותר מ-270 יעדים ב-72 מדינות לאורך שש יבשות. בין היעדים הפופולריים: אלסקה, קנדה, אירופה, אוסטרליה וניו-זילנד. אנו נמשיך ונפתח את השוק הישראלי הנמצא בצמיחה ונציע עוד מוצרים והטבות".

אורי שנבל סקר את החידושים ואמר: "בקרוב תשיק רויאל קריביאן שתי ספינות חדשות, את ה-"קוואנטום אוף דה סיז" (Quantum of the Seas) אשר תושק בסתיו 2014 ו-"אנת'ם אוף דה סיז" (Anthem of the Seas) אשר תושק באביב 2015.
בנוסף רויאל קריביאן וחברת הנופש MGM חברו יחדיו השתיים מציעות חבילות נופש והטבות ייחודיות, ביניהן כרטיסי וי-איי-פי להופעות ותחרויות שונות, שדרוג חדרים, שירותי וי-איי-פי ועוד. בבעלותה של חברת הנופש MGM מלונות יוקרה מהשורה הראשונה ביניהם: בלאג'יו, MGM גראנד, מנדאליי ביי, ומיראז'".

13/02/2013