25.04.2024
 
סא"ס: טיסה רביעית בקו לקופנהאגן

 

 

שירות חדשות תיירות

חברת התעופה הסקנדינבית סא"ס תוסיף בחודשי הקיץ (יוני 2013) טיסה שבועית רביעית ישירה לקופנהאגן - בירת דנמרק. זאת בנוסף, להשקת קו תעופה ישיר לשטוקהולם - בירת שבדיה, גם כן ביוני הקרוב, בתדירות של שתי טיסות שבועיות.

סא"ס השיקה ופתחה מחדש את הקו הישיר בין תל אביב לקופנהאגן ביוני 2012 עם טיסה שבועית אחת ומפעילה מסוף אוקטובר 2012, שלוש טיסות שבועיות ישירות לקופנהאגן במטוס איירבוס A321 עם 198 מושבים בשלוש מחלקות: תיירים, תיירים אקסטרה וביזנס. הטיסות יוצאות מנתב"ג בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעה 15:20 בצהרים.

התדירות הרביעית לקופנהגן והטיסות לשטוקהולם יפעלו בשלב זה בחודשי הקיץ בלבד, כאשר ימי הטיסה לקופנהגן יהיו בימי ראשון, שני, שלישי ושישי ויאפשרו קישור נוח ביותר לכל רחבי סקנדינביה, אירופה וארה"ב. הטיסות לשטוקהולם יהיו בימי שני ושישי בשעות הצהרים, במטוס מסוג בואינג 737-800 עם 180 מושבים.

בנוסף, חברת סא"ס הודיעה כי תשיק בשנת 2013 כ-45 קוים חדשים וביניהם באפריל הקרוב, טיסה ישירה מקופנהאגן לסן פרנציסקו, דבר שיאפשר למטיילים ואנשי עסקים ישראלים לבקר בקופנהאגן ולהמשיך למערב ארה"ב. חברת סא"ס, החברה בברית התעופה סטאר, מפעילה נכון לעכשיו טיסות ל-130 יעדים ברחבי העולם. בשנת 2011 הטיסה החברה יותר מ-23 מיליון נוסעים, המשקף עלייה של 6.4% לעומת השנה הקודמת.

יקי כהן, מנהל סא"ס בישראל: "הוספת הטיסה השבועית הרביעית לקופנהאגן והטיסות הישירות לשטוקהולם במהלך חודשי הקיץ המבוקשים, תאפשרנה למטיילים הישראלים ואנשי העסקים מגוון רחב של טיסות ישירות ומהירות לערים המרכזיות והיפות בסקנדינביה המהוות גם מרכזי עסקים חשובים. דבר זה יאפשר גם להחזיר את התיירות הסקנדינבית הגדלה בחזרה לרחבי ישראל. מהלך זה הינו המשך הבעת אמון של החברה בשוק התיירות הישראלי".

05/02/2013