29.03.2024
 
איבריה: שיפורים בטיסות ארוכות-הטווח

 

 

שירות חדשות תיירות

איבריה הציגה ביריד התיירות השנתי, FITUR, את המוצרים והשירותים החדשים אשר יכנסו לתוקף בחודשים הקרובים. החידושים מתייחסים למחקלות העסקים ותיירים החדשו בצי המטוסים בקוים ארוכי התווך של החברה הספרדית, לעיצוב חדש של אתר האינטרנט של החברה, www.iberia.com, ולשיפורים משמעותיים טרמינל 4 שלה בשדה התעופה ברחאס במדריד.

החידושים הגדולים ביותר הינם במחלקות החדשות אשר מהן יוכלו להינות הנוסעים החל מחודש פברואר, במטוסי מדגם A330 החדש. התקנת המושבים החדשים תושלם עד מרץ 2014. תצורת המטוס במטוסי האיירבס A330-300 של איבריה היא 36 מושבים במחלקת העסקים ו-242 מושבים במחלקת תיירים.

החל מחודש מאי, מטוסי ה-A340-600 של החברה יעוצבו מחדש עם מחלקות חדשות. מטוסי ה- A330 ישמשו לטיסות לניו יורק, מיאמי, שיקגו, בוסטון, ולואנדה, בעוד שמטוסי ה-A340-600 ישמשו לטיסות ללוס אנג'לס וליעדי איבריה באמריקה הלטינית.

מושבי מחלקת העסקים המורחבת, BUSINESS PLUS, יפתחו למיטות שטוחות לחלוטין באורך של כמעט שני מטרים, כאשר לכל אחד מהם, גישה ישירה למעבר. העיצוב והמיצוב של המושבים החדשים נועדו להבטיח פרטיות ונוחות מירבית כדי לאפשר לנוסעים לעבוד, להרגע ולישון.

הנוסעים במחלקת עסקים BUSINESS PLUS יוכלו להינות גם מאפשרויות בילוי חדשות, תוך שימוש במסכי 15.5 אינטש,הדומים לאלו של מחשבי טבלט, בתוספת מסכי מגע בגודל 4.2 אינטש עם מקלדת וירטואלית, שבאמצעותה הנוסעים יכולים לבצע שיחות טלפון,ולשלוח הודעות טקסט. כל חודש יהיו זמינים כ-50 סרטים עלילתיים, בתוספת סדרות טלווזיה, סרטי תעודה, כ-200 אפשרויות מוסיקליות, ומשחקי 3D, ועוד אפשרויות רבות אחרות.

איבריה בקרוב תוסיף לכל מטוסיה בקווים ארוכי הטווח שירות אינטרנט Wi-Fi ואפשרויות משלוח הודעות SMS, כל המושבים במחלקת העסקים ובמחלקת בתיירים ויצוידו בשקעי חשמל ותקשורת עבור מכשירים האלקטרוניים של הנוסעים.

הנוסעים במחלקת עסקים BUSINESS PLUS החדשה יוכלו להינות משינויי תאורה בשלבים השונים של הטיסה, מנורות קריאה חזקות יותר, ויותר מקום לחפציהם האישיים.

הנוסעים במחלקת תיירים במטוסים החדשים מסוג A330 והמטוסים מסוג A340-600, יהנו ממערכת בידור אישיות מצויידת במסכי מגע 9 אינטש אשר באמצעותה יוכלו לבחור בין סרטים עלילתיים בשפות רבות, סדרות טלוויזיה, סרטי תעודה, תוכניות ילדים וכו'. למושבי מחלקת התיירים עיצוב מודרני והם רחבים יותר מאלה הקיימים כיום.

בנוסף למחלקות החדשות, איבריה משיקה מוצרים ושירותים אחרים אשר מיעדים לשפר את חוויית הנסיעה של לקוחותיה בקרקע ובאוויר.

במהלך השנה אתר האינטרנט של החברה,www.iberia.com, עומד לעבור מהפך שלם, עם שיפורים בתכנים ויותר קלות לגלישה. איבריה תעבוד גם על הפן "החברתי" של אתר האינטרנט שלה, במטרה לחבר יותר מ-34 מיליון המבקרים שלה לכמעט 1,300,000 העוקבים ברשת החברתיים שלה.

חווית הנסיעה דרך המרכז של טרמינל 4 של איבריה בשדה התעופה באראחס שבמדריד, עומדת לעבור שיפור באמצעות החידושים הרבים שהוכנסו במסגרת תכנית :"אגורה", הכוללת "סוכנים וירטואליים" הולוגרפיים המספקים מידע, מסלול מהיר לבידוק כבודה, עמדות צ'ק אין אוטומטיות חדשות, ונקודות שירות מהירות לצורכי אינטראקציה עם החברה. שטח שירות לקוחות חדש לנוסעי מחלקת תיירים גם ייפתח בקרוב.

כל השינויים האלה משקפים את מחויבותה של איבריה לשיפור איכות השירות. במחצית השנייה של שנת 2012 החברה השיגה 85% בעמידה בלוח הזמנים ובניקוד האיכות הגיעה ליותר משבע נקודות.

לנוסעי איבריה אפשרויות לטיסות קישור בטרמינל 4, ל-31 יעדים של החברה בספרד ול-23 יעדים ביבשת אמריקה (5 בארצות הברית ו-18 באמריקה הלטינית).

03/02/2013