09.05.2024
 
רשת יוטרוול: הפגיעה העיקרית תהיה במשרדים הנאמנים לאל על

 

שירות חדשות תיירות

רשת יוטרוול פרסמה אתמול את התגובה הבאה על הודעת אל על בנושא הורדת עמלות הסוכן:

"יוטרוול מצרה על הודעת אל על בדבר הורדת עמלת הבסיס ל-5%. הנהלת הרשת סבורה כי צעד חד צדדי זה גורם, באופן פרדוכסלי, לנזק משמעותי דווקא למשרדי הנסיעות שפלח המכירות של אל על אצלם הוא גבוה. זאת מכיוון שמשרד נסיעות כלשהו שלדוגמא מכירות אל על אצלו מהוות 50% מפלח השוק (וכאלה יש לא מעט משרדים) עלול לאבד כמעט שליש מהעמלה ששולמה לו על ידי אל על. ביוטרוול קיבלנו בדאגה את הודעת אל על  שכן משרדי הרשת הם ברובם מוטי מכירות אל על וממוצע המכירות היחסי שלהם  בחברת תעופה זו הוא גבוה מהממוצע בענף. משעות הצהריים  התקבלו במשרדי יוטרוול טלפונים רבים ממנהלי המשרדים שברובם הביעו תרעומת ואכזבה מהחלטת אל על."

בני מילרד, מנכ"ל רשת יוטרוול, החליט לקיים כינוס מיוחד כדי לדון בסוגיה זו ובדרכי ההתמודדות איתה. לכינוס שיערך ב-26 לחודש זה במלון ישרוטל בתל-אביב יוזמנו מספר מנהלי משרדים מובילים וההנחה היא שגם הנהלת אל על ישראל תוזמן לכינוס זה כדי לקיים דיון פתוח וכנה.

בשלב זה לא צופים בהנהלת יוטרוול שאל על תיסוג בה מהחלטתה זו, אך הודיעו כי ינסו להשפיע על הנהלת חברת התעופה להציג מודל עמלות משופר שיעניק יתרון תחרותי מובהק למשרדי הנסיעות שימשיכו לתעדף את אל על."

01/02/2013