24.04.2024
 
המג′יק של דיסני בדרך לים התיכון

 

מאת נילי ארנועם

ב-1 ביוני השנה תגיע האוניה מג'יק של חברת השיט דיסני קרוז ליין לים התיכון. לישראלים תהיה זו הזדמנות להפליג קרוב לבית באוניה שבדרך כלל משייטת בחצי הכדור המערבי - אין איי הבאהמאס, הקריביים ואלסקה.

המג'יק היא אוניית פאר לשיט תענוגות המיועדת בעיקר למשפחות, היכולה לארח עד 2,700 נוסעים. היא תצא להפלגות בים התיכון מברצלונה במספר מסלולים, החל מארבעה לילות לחופי ספרד וצרפת, שבעה לילות מספרד, צרפת לאיטליה (פירנצה, רומא, נאפולי)  וכן להפלגה של 12 לילות שתמשיך עד לחופי יוון (אתונה), טורקיה, מיקונוס ומלטה.

ההפלגות של חברת דיסני נושאות אופי מיוחד לילדים ולמבוגרים. שטחים נרחבים ושירותים מיוחדים ניתנים לתינוקות החל מגיל 3 חודשים ועד בני נוער, ומותאמים לכל שכבת גיל.

בספינה אזורים נפרדים למבוגרים בלבד, בהם הכניסה אסורה לבני פחות מ-18.  כל תכניות הבידור מתוכננות במקביל, לילדים ולמבוגרים. לאורחים מחלקים מכשירי קשר מיוחדים המאפשרים קשר אלחוטי קולי או במסרונים בין ההורים לילדים המבלים בשטחים השונים על הספינה. החדרים מותאמים גם הם לאירוח של משפחות, כולל חדר אמבטיה עם שירותים נפרדים.  החדרים גדולים ונעימים, עם חדר סלון (עם ספה נפתחת), חדר שינה ומרפסת.

ומעל לכל, הדבר שמייחד את המג'יק היא האווירה העליזה שמעניק לאוניה עולמו  המופלא של וולט דיסני. כמו בפארקי השעשועים הידועים, סרטי הקולנוע והאנימציה עם הדמויות המוכרות של  מיקי מאוס, מיני דונאלד דאק ואחרים, סרטי הקולנוע מוקרנים באולמות ועל הסיפונים, בובות הדמויות מסתובבות בין הילדים והמהווים אטרקציה הקיימת אך ורק בהפלגות של חברת דיסני.

01/02/2013