23.04.2024
 
אשת טורס תחדש ממארס את פעילותה בסיציליה

 

 

שירות חדשות תיירות

לקראת חג הפסח הודיעה קבוצת התיירות, אשת טורס, על חידוש הפעילות בסיציליה. היעד אמור להיפתח לקהל הישראלי החל מ-17 במארס, וצפוי להימשך עד לסוף השנה במסגרת של חבילות נופש במתכונת של 3 לילות ו-4 לילות.

באשת טורס מעריכים כי בשנת 2013 ייצאו אלפי ישראלים לסיציליה. לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, "בשנה שעברה הפעילה אשת טורס לראשונה את היעד האיטלקי במתכונת שונה ממה שהקהל הישראלי היה רגיל. עד אז, הטיסות לסיציליה היו במחזורים שבועיים בלבד, בדגש על טיולים מאורגנים. אולם בעקבות פניות וביקושים מצד לקוחות, החלטנו להפעיל את הטיסות במתכונת מקוצרת שזכתה להצלחה רבה בקרב הישראלים חובבי הנופשונים הקצרים".

המחזורים הקצרים ישווקו במסגרת של חבילות נופש, חבילות טוס וסע, חבילות טוס וסע + מלון, או במסגרת של טיול מאורגן ל-5 ימים. הטיסות הצפויות יאפשרו לתיירים הישראלים ימי טיול מלאים, כשטיסות ההלוך ייצאו בשעות הבוקר, וטיסות החזור יצאו בלילה. הנחיתה היא בשדה התעופה בקטניה, והלינה היא בסירקוזה, אשר תהווה נקודת מוצא לטיולים הרבים והמגוונים באזור כדוגמת: הר הגעש אטנה, טאורמינה ועוד.

אשת טורס מציעה ללקוחותיה מגוון של בתי מלון בלעדיים לקבוצה ובהם - מלון Del Santuario ברמה של 3*, מלונות Jolly, Fontane Bianca, Villa Politi ברמה של 4* ומלונות ברמה של 5* - Eureka, ומלונן Grand hotel Ortigia.

29/01/2013