25.04.2024
 
סקר agoda.com: היעדים הרומנטיים בעולם

 

שירות חדשות תיירות

אתר ההזמנות הגדול Agoda.com בדק מהם היעדים הפופולריים ביותר לטיולי זוגות כפי שנבחרו על ידי יותר מ-50,000 זוגות מאזורים שונים בעולם.

ומדוע בחופשות רומנטיות עסקינן? בעוד פחות מחודש יחול יום האהבה (Valentine's Day). ישנן גרסאות רומנטיות רבות על סיפור חייו של ולנטיין; בין אם כומר שביצע חתונות נוצריות אסורות, או אסיר שריפא את הבת העיוורת של שופט מקומי. רוב ההיסטוריונים סבורים כי הוא היה כומר רומאי במאה השלישית לספירה, אבל כדרכן של אגדות, סיפור חייו הפך למוגזם ומופרך לאורך השנים. בשלהי המאה ה-14 המשורר והסופר האנגלי ג'פרי צ'וסר כתב רבות על הקשר בינו לבין חיזור ואהבה, סיפוריו היו פופולאריים מאוד לאורך השנים מאוד עד שבמאה ה-19 יום הולנטיין שחל ב- 14 בפברואר כבר הפך לאירוע תרבותי לכל דבר ברוב מדינות המערב.

וכך גם בישראל - חיפוש אחר מתנה רומנטית או מסעדה טובה לכבוד יום האהבה, כבר הפך להיות טקס שנתי מקובל של זוגות רבים. ואם כבר חוגגים אז למה לא לשדרג את החגיגה? כיום, זוגות שרוצים לטבל את תוכניותם ליום האהבה יכולים בקלות למצוא דיל טוב ליעד רומנטי בחו"ל. אבל אז נשאלת השאלה - לאיזה מקום הכי טוב לנסוע? מהי העיר הרומנטית ביותר?

עם השאלות האלו בראשכם, אתם מוזמנים להציץ ביעדים האהובים על זוגות כפי שנבחרו על ידי לקוחות Agoda.com להלן.

חמשת המקומות הרומנטיים ביותר כפי שנבחרו על ידי זוגות אסייתים שנפשו באסיה:

  1. בוראקאי/ קטיקלן, הפיליפינים
  2. צ'יאנג מאי, תאילנד
  3. קיוטו, יפן
  4. אוסקה, יפן
  5. טוקיו, יפן

חמשת המקומות הרומנטיים ביותר כפי שנבחרו על ידי זוגות אירופאיים שנפשו באירופה:

  1. פריס, צרפת
  2. ברצלונה, ספרד
  3. בודפשט, הונגריה
  4. לונדון, אנגליה
  5. רומא, איטליה

ובמיוחד ליום הולנטיין Agoda.co.il מציעה הנחות מיוחדות בפאריז וברומא: לקוחות אשר יזמינו מלון בפריז או ברומאבאתר יקבלו הנחה של 20 אירו. המבצע מוגבל ל-5,000 הלקוחות הראשונים וחייב להתבצע דרך הקישור שלהלן: http://www.agoda.co.il/valentines

23/01/2013