24.04.2024
 
סקר: 41% מהישראלים הבוגרים ביקרו בניו-יורק

 

שירות חדשות תיירות

41% מהישראלים מעל גיל 18 ביקרו אי פעם בניו יורק. כך עולה מסקר חדש שביצע מפעל הפיס באמצעות מכון shiluv Millward Brown בקרב 500 איש וזאת לרגל השקת כרטיס חיש גד ניו יורק ולכבוד עונת הסיילים בעיר. הסקר מלמד לא מעט על הרגלי הבילוי של הישראלים בעיר הגדולה בארה"ב.

על פי הסקר 29% מהישראלים מזהים את הטיים סקוור כאתר הכי ניו יורקי, לעומת 28% שסימנו את פסל החירות ו 20% שזיהו את הסנטרל פארק כאתר המזוהה ביותר עם התפוח הגדול. רק 6% מהישראלים סימנו את רחוב ברודוויי.

כשנשאלו מה הכי אוהבים לעשות העיר, רובם (39%) השיבו כי אוהבים לבקר באתרים תיירותיים ו-31% ציינו כי יעדיפו לעשות שופינג על פני כל בילוי אחר. בהקשר זה בולט ההבדל בין נשים וגברים. בעוד כ-40% מהנשים יעדיפו לעשות שופינג, רק 21% מהגברים ציינו שזו הפעילות המועדפת עליהם.הישראלים לא תופסים את ניו יורק כבירת הקולינריה ורק 5% רואים את ניו יורק כחוויות גורמה.

ומה הכי כדאי לקנות? 47% מהישראלים ציינו שביגוד הוא הפריט שהכי משתלם לקנות בעיר, 37% מהנשאלים השיבו כי דווקא מוצרי אלקטרוניקה, 6% קוסמטיקה ומספר דומה ציינו כי הכי משתלם לרכוש צעצועי ילדים. גם פה ההבדל בין נשים וגברים ניכר, שכן רוב מוחלט של הגברים סבור שדווקא מוצרי אלקטרוניקה הם הכי משתלמים.

אתרי הקניות האהובים הם האאוטלטים. 34% מהישראלים מעדיפים לעשות שם את קניותיהם, בעוד 13% מעדיפים את השדרה החמישית היוקרתית.

על פי הסקר, הישראלים צורכים לא מעט תרבות. המחזה שאותו מרבית הישראלים היו מעדיפים לראות (33%) הוא "שיקגו", קצת יותר מ"פנטום האופרה" (29%) ו"מאמא מיה". דווקא המחזה המרהיב והפופולרי "וויקד" לא נמצא בראש סדר העדיפות, ורק 9% מהישראלים היו רוצים לצפות בו.

20/01/2013