19.04.2024
 
Agoda.com: תריסר המלונות עם הדירוג הגבוה ביותר לשנת 2012

 

 

שירות חדשות תיירות

Agoda.com, חברה מובילה באסיה להזמנת מלונות, חברה-בת של פרייס-ליין, סקרה את השנה החולפת ודירגה את 12 המלונות הטובים ביותר לשנת 2012 כפי שדורגו בידי הלקוחות.

יש לציין כי הביקורות המופיעות באתר הן לא חלק מיחסי הציבור של המלונות השונים אלא ביקורות אותנטיות אשר נכתבו בידי הלקוחות עצמם לאחר שהותם בבית המלון. ככאלו, הן מהוות שיקוף מדוייק של רמת האירוח הממוצעת בבית המלון.

לקוחות התבקשו לדרג מלונות בהתבסס על קריטריונים שונים לרבות תמורה לערך הכספי, מיקום, שירות, ניקיון, נוחות ומזון. לאחר דירוג הסקטורים השונים נערך מיצוע של הציונים והתקבל ציון כללי לכל מלון. הדירוג הסופי נערך על ידי סכימת כלל הנקודות שקיבל מלון מסויים וחלוקה במספר המבקרים.

להלן, לפי הסדר, בתי המלון בעלי הדירוג הגבוה ביותר לשנת 2012, בהתבסס על ביקורות הלקוחות שנכתבו מ-1 בינואר עד 31 בדצמבר 2012:

Raffles Hotel, סינגפור

ציון: 9.506

"ללא צל של ספק האירוח הכי טוב שאיי פעם חווינו. התייחסו אלינו כאל בני משפחה וארוחת הבוקר היא משהו שאתה חייב להתנסות בו כדי להאמין. אם אתם נוסעים לסינגפור- עשו לעצמכם טובה ותתארחו בו" (רוברט, אוסטרליה).

http://www.agoda.co.il/asia/singapore/singapore/raffles_hotel.html

 

מלון Chedi Chiang Mai, תאילנד

ציון: 9.467

"נהנינו מהכל - המלון נפלא, השירות, האירוח, הכל היה מצויין ב- Chedi Chiang Mai"(לואיס, מכסיקו)".

http://www.agoda.co.il/asia/thailand/chiang_mai/the_chedi_chiang_mai_hotel.html

 

מלון Komaneka at Bisma Ubud בבאלי, אינדונזיה

ציון: 9.445

"המלון Komaneka at Bisma Ubud הוא מקום מדהים להתארח בו. הנוף עוצר נשימה, כמו גם המלון עצמו. הצוות אדיב נעים ויעיל" (קלייר, אוסטרליה).

http://www.agoda.co.il/asia/indonesia/bali/komaneka_at_bisma_ubud.html

 

 

The Imperial Hotel בניו דלהי, הודו

ציון: 9.442

"מלון אימפראיל הוא פיסת היסטוריה וכשהתארחתי בו הרגשתי כאילו חזרתי בזמן לתקופה הקולנוניאלית. שירות מדהים וקבלת פנים חמה הפכו את הארוח שלנו למושלם " (אלכסנדר, בלגיה).

http://www.agoda.co.il/asia/india/new_delhi_and_ncr/the_imperial_hotel.html

 

Komaneka at Rasa Sayang Ubud בבאלי, אינדונזיה

ציון: 9.416

"המלון העמיד רף כזה גבוה לאירוח בטיול שלנו לבאלי שזה היה כמעט ובלתי אפשרי לשאר המקומות להתחרות בו" (אנדרו, בריטניה).

http://www.agoda.co.il/asia/indonesia/bali/komaneka_at_rasa_sayang_ubud_hotel.html

 

Essence Hanoi Hotel בהאנוי, וייטנאם

ציון: 9.408

"זה אחד המלונות הכי היפים שהתארחתי בהם". הסוויטה שלקחנו הייתה מקסימה עם מקלחת מדהימה. הצוות היו מאוד אדיב, אפילו הראו לנו על המפה את המקומות שכדאי לראות. המלון ממוקם במרחק הליכה מכל האתרים המרכזיים" ( סוזן, קנדה).

http://www.agoda.co.il/asia/vietnam/hanoi/essence_hanoi_hotel.html

 

מלון הווילות Mua Kajane Kajane בבאלי, אינדונזיה

ציון: 9.378

"מלון הוילות Mua Kajane היה ללא ספק אחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בהם התארחנו. הצוות היה מדהים ויעיל. אתר הנופש היה מושלם למשפחה עם ילדים. המיקום מרכזי והווילות יפיפיות ועם ברכה. פשוט מושלם" (וואלאס, ארה"ב).

http://www.agoda.co.il/asia/indonesia/bali/kajane_mua_villas.html

 

Jeevaklui Hotel, לומבוק, אינדונזיה

ציון: 9.365

מהצ'ק אין ועד לצ'ק אאוט זו פשוט חוויה להיות שם: החוף והנוף מדהימים, ובמלון שוררת אווירה רגועה ונעימה. העיסוי בספא היה פשוט מדהים! זו כבר הייתה הפעם החמישית שאני מתארחת במלון הזה ובטח שלא הפעם האחרונה.." (ז'קלין, הולנד)

http://www.agoda.co.il/asia/indonesia/lombok/jeevaklui_hotel.html

 

Hanoi Elegance Diamond Hotel בהאנוי וייטנאם

ציון: 9.362

"המלון היה כל מה שייחלנו לו ויותר - צוות מסביר פנים, מפה אינפורמטיבית, עיצוב ומיקום נהדרים! ארוחת הבוקר הייתה גם מצויינת- מזנון בופה ענק ובנוסף תפריט אישי והכל כלול במחיר החדר!!" (קתרין, ניו זילנד).
http://www.agoda.co.il/asia/vietnam/hanoi/hanoi_elegance_diamond_hotel.html

 

מלון The One Vacation Home במלקה מלזיה

ציון: 9.361

"זהו מלון משפחתי עם בעלים מאוד נחמדים. הוא נתן לנו מפה עם סימונים של מסעדות המציעות אוכל מצויין, אשר הייתה מאוד שימושית. הווילה הייתה שתי קומות ועם חדרים נקיים ונוחים. זה באמת הרגיש כמו בבית " (קוואן, סין).

http://www.agoda.co.il/asia/malaysia/malacca_melaka/the_one_vacation_home.html

 

מלון Kuredu Island Resort and Spa במלדיביים

ציון: 9.346

היה לנו את האירוח הטוב ביותר בKuredu. אף על פי שהחדר שלנו היה רק​​ בונגלו הוא היה מאוד מרווח ונוח. אהבתי את ה"מקלחת הפתוחה" וכמו כן נהנינו מאוד גם בספא. באתר נופש היה גם צוות נהדר ושירות יעיל " (מרלינה, סינגפור).

http://www.agoda.co.il/asia/maldives/maldives_islands/kuredu_island_resort_and_spa.html 

 

Apsara Centrepole Hotel בסיאם ריפ, קמבודיה

ציון: 9.328

"אהבתי מאוד את המלון הזה- זהו המלון עם הצוות הידידותי ביותר שאתה יכול להיות בו- הם כל כך מסבירי פנים ומתחשבים. היה תענוג להתארח שם" (שון, אנגליה).

http://www.agoda.co.il/asia/cambodia/siem_reap/apsara_centrepole_hotel.html

 

אודות Agoda

www.agoda.com) Agoda) היא ספקית שירותי הזמנת חדרים בבתי מלון מובילה באסיה, המתמחה, לטענתה, בהבטחת המחירים הנמוכים ביותר בכל יעד ברחבי העולם. Agoda.com היא חלק מ-Priceline.com. האתר של Agoda.com מונה יותר מ-250,000 מלונות ברחבי העולם. הצוות הבינלאומי כולל יותר מ-1,200 אנשי מקצוע, הממוקמים ביעדים שונים בעולם ומספקים שירותים המשלבים קשרים וידע מקומי.

בנוסף, לקוחות Agoda.com משתתפים בתכנית התגמולים של Agoda ומרוויחים הנחות נוספות ולילות חינם. בניגוד לתוכניות אשר מגבילות את המטיילים למותג מסויים, תוכנית התגמולים של Agoda.com מאפשרת ללקוחות לפדות את הנקודות באלפי בתי מלון בכל רחבי העולם, בכל זמן שהם יחפצו בכך.

16/01/2013