17.04.2024
 
אלביט מערכות השלימה בהצלחה טיסות ניסוי למערכת ההגנה על מטוסים אזרחיים מפני טילים

 

שירות חדשות תיירות

אלביט מערכות הודיעה היום כי מערכת ההגנה על מטוסים אזרחיים מפני טילים C-MUSICTM מתוצרתה עברה סדרת טיסות ניסוי מוצלחות, שבוצעו על גבי מטוס בואינג 707.

איום טילי הכתף הולך ומתגבר משנה לשנה, אם בעבר היה מדובר באיום ממשי בשדה הקרב בלבד, הרי שבשנים האחרונות הולך ומתרחב האיום, הן על כלי טייס הפועלים בשדה הקרב המודרני ובאזורי עימותים אסימטריים בכל העולם והן על התעופה האזרחית הפועלת משדות תעופה אזרחיים ברחבי העולם. טילי הכתף הינם פתרון זול, קל לתפעול ונגיש לארגוני טרור וגרילה בכל העולם, ותפוצתו הולכת וגוברת. למעשה, טילי הכתף אחראים למרבית אירועי הפלות המטוסים שאירעו בעולם ב-30 השנים האחרונות.

טכנולוגיית ההגנה מסוג DIRCM מספקת הגנה על מגוון פלטפורמות אוויריות מפני טילי כתף תוך הסטתם של הטילים ממסלולם באמצעות שיגור קרן לייזר. היכולת פותחה במקור לשימוש צבאי - ובעקבות האיום ההולך וגובר כנגד מטוסי נוסעים, פיתחה אלביט מערכת פתרון מקביל לשימוש אזרחי.

כיום מייצרת אלביט משפחת מוצרי DIRCM, המכונה MUSIC®, שנועדו להגן על מגוון סוגי פלטפורמות לתעופה הצבאית והאזרחית, מצטיינות ביכולת תגובה מהירה ונחשבות לטובות מסוגן בעולם:

 

  • MUSIC® - להגנה על מסוקים ומטוסים קטנים-בינוניים

  • J-MUSICTM - להגנה על מטוסי סילון בינוניים וגדולים

  • C-MUSICTM - להגנה על מטוסי סילון גדולים, בתצורת פוד, שהותאמה במיוחד למטוסי נוסעים ומטען בעולם התעופה האזרחית.

מאז פיתוחה של הטכנולוגיה, תעשיות תעופה מובילות, חילות אוויר וצבאות בעולם מביעים עניין רב בביצועי המערכת וביכולותיה.

16/01/2013