24.04.2024
 
פלאזה נצרת עלית: 3 מיליון שקלים יושקעו בשדרוג החדרים

 

 

שירות חדשות תיירות

מלון פלאזה נצרת עילית, ישקיע 3 מיליון שקלים בשדרוג חדרי האירוח והקמת משכן לאירועים.

מלון פלאזה שוכן בטבורה של העיר נצרת עילית, בציר התנועה המחבר בין גליל תחתון לעמק יזרעאל , ועל רכס המשקיף בתצפית פנורמית על גגות הרעפים, הסמטאות המתפתלות, גגות הכנסיות וצריחי המסגד שבעיר העתיקה נצרת.

במלון 184 חדרים מרווחים, חדרי משפחה, טרקלין עסקים עם חיבור לאינטרנט מהיר, שש סוויטות וסוויטה נשיאותית, חדרים מותאמים לנכים וכן אולמות לכנסים ואירועים. במלון, מתחם בריכות שחיה (בעונה) , מועדון בריאות, מכון לטיפולי ספא, מסעדת שף כשרה, מכון יופי ועוד. ההשקעה כוללת איבזור החדרים, שדרוג שטחי הציבור והקמת אוהל אירועים לתפוסה של עד 1,000 איש.

לדברי אלון מן, מנכ"ל מלון פלאזה, "מעבר ליתרונותיו של המלון כמקום אירוח מפנק ויוקרתי הוא מיקומו - מרחק הליכה מהעיר העתיקה נצרת ומכל האתרים ההיסטורים וה'פנינים' למכביר שנמצאות בה. למעשה, אין מקומות רבים בעולם המתגאים בהיותם עיר המשלבת עבר היסטורי ועתיד כמו העיר נצרת, עיר הקדושה לשלוש הדתות ומהווה סמל ומופת לסובלנות כבר מאות בשנים. השקעה זו נועדה למצב את המלון כמרכז אירוח חוויתי ומיוחד השמור למקומות יחודיים כמו ירושלים וערים היסטוריות באירופה". לדבריו "נצרת היא תירוץ נפלא לטיול לאורך כל השנה, כדי להתבשם מהקסם הססגוני של העיר, להאזין לקונצרטים ווקאלים ואם באביב הירוק והפורה - זהו המקום המושלם לחוות את הגליל במלוא הדרו".

16/01/2013