25.04.2024
 
רשת מלונות פרימה תשקיע כ-50 מיליון שקלים בשיפוץ מלונותיה

 

שירות חדשות תיירות

רשת מלונות פרימה, בעלת עשרה בתי מלון בערים המרכזיות בישראל תשקיע במהלך שנת 2013 כ-50 מיליון שקלים בשיפוץ ושיפור נרחב של שלושה מהמלונות מרכזיים ברשת.

השיפוצים, שהחלו בתחילת חודש ינואר יתקיימו לכל אורך שנת 2013:

  • פרימה פארק בירושלים - במלון, אשר רק לאחרונה הושלמה רכישתו, ותהליך הטמעתו ברשת יחל בימים הקרובים, יושקעו כ-20 מיליון שקלים בשיפוץ מלא של כל 217 החדרים והמסדרונות, כמו גם כל השטחים הציבוריים והכניסה למלון אשר יעוצבו ע"פ קונספט של יין. בנוסף יעברו שיפוץ מערכות המלון (מערכות מיזוג האוויר, המטבח וכו').

  • פרימה "המלכים" ירושלים - במלון, שנמצא באחד המקומות האסטרטגיים בעיר, יושקעו כ-10 מיליון שקלים בשיפוץ מלא של השטחים הציבוריים אשר יכלול עיצוב מחדש של כל מסעדות המלון, הלובי והבר. המלון יעוצב מחדש בסגנון ירושלמי אשר ישלב מוטיבים קלאסיים ירושלמיים לצד מודרניים. במסגרת השיפוץ יוחלפו המעליות, מערכות המיזוג האוויר ויוקם מרכז ספא חדש אשר יציע לאורחי המלון חדרי טיפולים, סאונה וחדר כושר חדיש.

את שיפוץ שני המלונות תכנן האדריכל בועז ביטמן.

 

  • אואזיס ים המלח - במלון השוכן לחופו של ים המלח יושקעו כ-20 מיליון שקלים בשיפוץ מלא של כל 144 החדרים. השיפוץ יכלול עיצוב חדש, בסגנון הטבע המדברי המשלב מוטיבים מרכזיים מים המלח. כמו כן, יעוצבו מחדש השטחים הציבוריים במלון.

את השיפוץ תכנן המעצב דניאל חסון.

 

השיפוצים הם חלק אינטגרלי מאסטרטגיית הצמיחה וההתחדשות של הרשת אותה מוביל המנכ"ל החדש של פרימה, אבי דור, אשר נכנס לתפקידו ביולי 2012. אסטרטגיה זו תכלול כניסת הרשת למלונות נוספים בשנים הקרובות, הקמתם של מלונות חדשים כגון פרימה תל אביב החדש אשר תחל בסוף שנת 2014, ושיפוצם של המלונות הקיימים, זאת על מנת למשוך קהלים חדשים, אנשי עסקים, תיירים מישראל ומבקרים מחו"ל.

"החלטנו להרחיב את הפעילות שלנו במלונות הרשת" מציין מנכ"ל הרשת אבי דור, "אנחנו מאמינים מאוד בפוטנציאל התיירותי של ישראל, המבוסס על אתרי תיירות היסטוריים לצד מרכזים עיסקיים. שיפוצם של המלונות הקיימים, בד ובד עם רכישתם של מלונות חדשים הוא חלק מהאג'נדה של פרימה לקדם את התיירות במרכזי התיירות הטבעיים של ישראל לצד מרכזי תיירות פוטנציאליים שטרם הגיעו למימושם המלא".

14/01/2013