27.04.2024
 
דלתא: אפליקציה חדשנית לאייפד

 

 

שירות חדשות תיירות

דלתא איירליינס חשפה את אפליקציית "טוס דלתא" החדשנית, המיועדת למכשיר ה- ipad, שהינה חלק מהשקעה של 140 מיליון דולר אותה מבצעת החברה בתחום הטכנולוגיה והאחרונה בסדרת שיפור "חווית הלקוח" שלה בשרותי הדיגיטל והאון ליין.

אפליקציה זו מצטרפת להשקת אתר האינטרנט החדש של דלתא delta.com ושדרוג שרות ה"צ'ק אין" העצמאי, המתבצע ב"קיוסקים" הממוקמים בנמלי תעופה ברחבי העולם.

אפליקצית "טוס דלתא" ב-ipad מציגה "מטוס עם רצפת זכוכית", דרכה יכולים הנוסעים לצפות בקרקע שמתחתם, באופן שכולל לא רק הדמיית לווין אלא גם תוכן רשתות חברתיות ואינטרנט באמצעות חיבור ל- wi-fi שכבר קיים בכל 800 מטוסי דלתא הפועלים בטיסות הפנים בארה"ב.

"המטרה שלנו הנה לפשט את הפעילות הדיגיטלית בפלטפורמות הטכנולוגיות בהן כבר נמצאים לקוחותינו, וזאת כדי לגרום לכך שהאינטראקציה שלהם עם דלתא תהיה קלה ואינטואיטיבית ככל האפשר", מסרה אסתר הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל.

אתר דלתא החדש מציג פרק חדש תחת הכותרת "My Delta", שבו לנוסע ישנה גישה קלה לכל אותם הנתונים שהוא צורך במהלך הטיסה, כגון: תיאור תמציתי של תוכנית הטיסות, פרטי החיוב בגין הטיסה, רכישת מושב במחלקת "אקונומי קומפורט" ועוד. בנוסף, פרק הנושא את הכותרת "My Trips" מסכם את כל פרטי הנסיעה, כולל: לוח טיסות, הרכב השכור, פרטי המלון, מזג האוויר הצפוי ביעד ועוד.

עדכונים עתידיים באתר דלתא יכללו, בין היתר: מנגנון משופר לאיתור טיסות דלתא ומידע איכותי יותר על העדפותיו האישיות של הנוסע, שיתבסס על נסיעות העבר אלו.

בתחום ה"קיוסקים" המיועדים לביצוע צ'ק-אין באופן עצמאי - 2,500 "קיוסקים" ברחבי העולם שודרגו ועוצבו מחדש, וזאת כדי לסייע לנוסעים לבצע פעולת צ'ק-אין מהירה וחלקה יותר. את פעולת הצ'ק-אין ניתן לבצע מעכשיו ב-12 שפות ובמהירות המקצרת זמן ממוצע של צ'ק אין ב-15%.

בנוסף, הושקה גם אפליקצית דלתא מחודשת הזמינה לבעלי מכשירי טלפון ניידים מסוג IPhone, כאשר בעלי מכשירי אנדרואיד יוכלו ליהנות ממנה בשבועות הקרובים ולהשתמש באפשרויות רבות נוספות שיסיעו להם בשיפור חוויית הטיסה.

מאפייניה העיקריים של האפליקציה, שהורדה כבר על ידי 5.5 מיליון משתמשים, כוללים, בין היתר: הזמנת כרטיס טיסה, אפשרות לביצוע צ'ק-אין, הורדת כרטיס עליה למטוס, הזמנה ושינוי של מקום המושב, איתור אפשרויות השדרוג, תשלום עבור מטען, מידע על הטיסות, פרטים על נמל התעופה והמטוס, כמו גם מיקום חניית הרכב במגרש החניה ועוד.

"הלקוחות יכולים לסמוך על דלתא, שהיא תספק להם בכל שלבי הנסיעה אמצעים שישאירו אותם בשליטה לגבי כל הצרכים והמידע הדרוש להם", הוסיפה אסתר הרשקוביץ, מנהלת החברה בישראל.

14/01/2013