25.04.2024
 
סמרטפוינט, החידוש הטכנולוגי של טרוולפורט, מגיע לישראל

 

 

מאת אוריאל ישיב

"סמרטפוינט" (Smartpoint App), האפליקציה החדשנית שפותחה בטרוולפורט וכבר מיושמת במערכת גליליאו, תיושם בקרוב בישראל גם למשתמשי פלטפורמת Worldspan Go, כך מסר לחדשות תיירות יעקב קופילוביץ, מנכ"ל טרוולפורט בישראל.

הטכנולוגיה החדשה מייעלת את העבודה ומפחיתה משמעותית את זמן ההקלדה. במקום פעולה באמצעות קודים ופקודות ארוכות, סוכן הנסיעות יכול לקבל את הנתונים הדרושים לו לביצוע הזמנה וסיום עסקה על ידי גלישה מנושא לנושא בתוך מסכים חכמים, שימוש בטכנולוגיית "הצבע והקלק" וממשק גרפי ידידותי.

הנה כמה דוגמאות ליכולות של המערכת:

עבודה מלוח השנה: ניתן לחפש ולהזמין טיסות, מלונות והשכרת רכב ישירות מלוח השנה. פשוט מקישים על התאריכים המבוקשים והאופציות עולות.

שפע מידע באמצעות מגע עכבר: על ידי נגיעה עם העכבר ניתן להגיע לפרטי מידע רבים, כולם מודגשים, בהם קודים של חברות תעופה, נמלי תעופה, טרמינלים וציוד. ולגבי הזמנות, ניתן על ידי הקשה על העכבר לקבל תצוגה של תנאי תעריפים, הצעות מחירים, טיסות בהמתנה ועוד.

מעקב פשוט ומהיר: על ידי כמה הקשות על העכבר ניתן בקלות להעלות, מתי שרוצים והרבה יותר מהר מבעבר, את ה-PNR של הנוסעים ופרטים נוספים של ההזמנה.

- "קיוז" חכמים: המשתמשים מקבלים התראות (Queues) כאשר יש תשובה לנושא פתוח או הודעה אחרת, וזאת ללא צורך לעקוב כל העת. יישום שחוסך זמן ומייעל את העבודה.

פעולות משולבות. ניתן לבצע במקביל ובו זמנית כמה חיפושים של שירותים כמו טיסות ומלונות, תוך שמירת כל המידע המתקבל תכונה המאפשרת השוואה ומקלה על הבחירה. תכונה מעולה נוספת מתקבלת בזכות פריסת חלונות רב שכבתית שניתן לצפות בה במבט אחד. בעזרתה רואים את פרטי ההזמנה לפי ה-PNR ביחד עם גישה לכל מיני קישורים ומצד שני כל מיני שירותים נוספים המודפסים בצבע שמאפשרים המשך הזמנה בהתאמה לפרטי ה-PNR.

יעקב קופילוביץ מציין שהטכנולוגיה החדשה קלה מאוד להבנה ולהטמעה: "נדרשת הדרכה מינימלית. לסוכנים מנוסים זה אפשרי בזמן קצר מאוד. גם לסוכנים חדשים יהיה קל יותר ללמוד בזכות נוחות השימוש והעדר הצורך לזכור קודים ומה הם מייצגים או לשנן פקודות טקסט ארוכות."

13/01/2013