26.04.2024
 
פתאל: בודקים באינטרנט אבל מזמינים אצל הסוכן או במוקד

 

 - שרי רכס, מנהלת תקשורת שיווקית ברשת מלונות פתאל - אתם היום הרשת הגדולה בישראל. זה בוודאי עושה את העבודה שלך יותר קלה.

לא, ממש לא. אמנם העובדות אומרות שאנחנו הרשת הגדולה ביותר, אבל זה עדיין לא אומר שהלקוח יעדיף אותנו. כדי לגרום לו לבחור במלונות שלנו אנחנו צריכים לקדם מסרים אחרים, כמו המסר שרשת היא הטובה והאיכותית, ושהשירות בה הוא הטוב ביותר. דגש מיוחד אנחנו שמים על 18 המלונות הפועלים תחת המותג לאונרדו על כל רמותיו. יש לאונרדו בלבד, יש לאונרדו פלאזה, יש לאונרדו אין ולאונרדו קלאב. כל מותג הוא ברמה אחרת, כך שבסך הכל יש לנו מה להציע לכל פלחי השוק.

 

- יש לכם גם לאונרדו בוטיק.

לאונרדו בוטיק ברמת החייל בתל אביב ולאונרדו בוטיק ברחובות מיועדים לקהל הלקוחות אנשי העסקים. הם מצליחים, רווחיים, ובסך הכל הנהלת הרשת מרוצה מהם מאוד.

 

- איך אתם מודדים הצלחה של מלון והצלחה של מותג?

בודקים אצל הלקוח שהתארח במלון מה הוא חושב. מה הישראלי רוצה לקבל במלון? שירות טוב, אוכל טוב ובידור טוב - ואת כל אלה אנחנו מספקים ברמה גבוהה. לפני יותר משנה הקמנו את מועדון הלקוחות "שמיים", שמציע לחברים הטבות מאוד משמעותיות כבר בהזמנה הראשונה, ובנוסף הטבות בימי הולדת ומועדים משמעותיים אחרים. מאז הקמתו ועד היום הצטרפו אליו לא פחות מ-20 אלף חברים. זה סימן ברור להצלחה.

 

- איזה שינויים בדפוסי הקנייה של הישראלים את מזהה בשנים האחרונות?

כמו בהרבה תחומים אחרים, גם באירוח מלונאי, יותר ויותר לקוחות מחפשים את המוצר באינטרנט ומשתמשים במנועי חיפוש. לכן בפרסום שלנו אנחנו משלבים בין פרסום קונבנציונלי, כמו קמפיינים בעיתונות הכתובה ובטלוויזיה, לבין פרסום דיגיטלי. אבל חשוב להדגיש שרבים מאוד שואבים מהאינטרנט את המידע הרלוונטי, משווים מחירים - ובסוף, להזמין הם מזמינים בערוצים הוותיקים והמוכרים, כמו סוכן הנסיעות או מוקד ההזמנות של הרשת.

13/01/2013